۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
اتفاقات خوبی در کریدورشمال به جنوب رخ می دهد
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

اتفاقات خوبی در کریدورشمال به جنوب رخ می دهد

زنجان-طاری،نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت:چند مسیر اصلی در استان وجود دارد که مهم‌ترین مسیر، راه بناب_منجیل است که به شمال متصل می شود و با این وجوداتفاقات خوبی در کریدورشمال به جنوب رخ می دهد.

مصطفی طاهری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه یکی از مهم ترین بحث‌ها در حوزه زنجان و طارم بحث آب است،گفت: در شهرستان زنجان که بیش از نصف جمعیت استان در آن ساکن است، امسال با چندین چاه کمکی آب شرب تامین شد.

وی بیان داشت: برای اینکه بتوانیم آب موجود سد تهم را تا تابستان نگهداری کنیم باید تامین آب از چاه‌ها ادامه دار باشد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: اگر بارندگی‌ها در همین حد و یا حتی بهتر از شرایط حاضر باشد، دبی ورودی سد تهم حداکثر ۱۰ میلیون متر مکعب خواهد بود در صورتی که نیاز شهر زنجان بسیار بیشتر از این مقدار است.

طاهری با اشاره به اینکه در بحث راه‌ها نیز مسائلی مطرح است،تاکید کرد: چند مسیر اصلی در سطح استان وجود دارد که مهم‌ترین مسیر، راه بناب_منجیل است که به شمال متصل می شود و با این وجود اتفاقات خوبی در کریدور شمال به جنوب در حال رخداد است.

وی افزود: در راه‌های فرعی نیز مشکلاتی وجود دارد و در شهرستان طارم در دو مسیر به سمت اردبیل و گیلان تحت عنوان شفت و ملاسرا که هر کدام به طول ۸ کیلومتر هستند اعتبار مورد نیاز است و باید اعتبارات تقویت شوند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس تصریح کرد: اولین اولویت در خصوص شهر زنجان، آب شهر است و در شهر ارمغانخانه سد بعثت قرار بر احداث دارد و راه دسترسی سد ایجاد شده است.

کد خبر: ۱۹۸٬۲۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha