۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
۲۴۰۰ واحد مسکن روستایی زنجان مقاوم‌سازی شد
مدیرکل بنیاد مسکن زنجان:

۲۴۰۰ واحد مسکن روستایی زنجان مقاوم‌سازی شد

زنجان - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان به مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی در استان اشاره کرد و گفت: دوهزار و ۴۰۰ واحد روستایی تاکنون مقاوم‌سازی شده است. 

رضا خواجه‌ای در گفتگو با خبرنگار بازار، به مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی زنجان اشاره کرد و گفت: دوهزار و ۴۰۰  واحد روستایی تاکنون مقاوم سازی شده است. 

وی با بیان اینکه تا پایان سال جاری حدود سه هزار واحد دیگر مقام سازی می شود، اظهار کرد: روستائیان می توانند تسهیلات ارزان قیمت با سند بانکی پنج درصد و باز پرداخت ۱۵ ساله بنیاد مسکن، واحدهای مسکونی غیرمقاوم را مقاوم سازی بکنند. 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان گفت: ۴۷ درصد واحدهای مسکن روستایی استان در مقابل حوادث غیرمقاوم است. 

خواجه ای با  با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای اعطای وام بنیاد مسکن وجود ندارد و متقاضیان می توانند برای دریافت تسهیلات اقدام کنند، ابراز کرد: تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی به دو هزار و ۱۴۳واحد مسکونی روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر پرداخت شده است.

وی افزود: ۸۹ درصد سهمیه ابلاغی تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی استان در این مدت برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی محقق شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان تصریح کرد: نهادینه شدن فرهنگ مقاوم‌سازی در روستاها و ایمنی بیشتر واحدهای مسکونی روستایی در برابر حوادث طبیعی امری مهم است. 

خواجه ای افزود: اجرای طرح ویژه بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی گامی مهم در راستای توسعه امکانات عمرانی و بهبود کیفیت مساکن روستایی است.

کد خبر: ۱۹٬۸۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha