۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳
ادامه راه اتحاد خودروسازان با همکاری مهرکام‌پارس، پلاسکوکار و سایپاآذین
با امضای تفاهم‌نامه‌ای صورت گرفت؛

ادامه راه اتحاد خودروسازان با همکاری مهرکام‌پارس، پلاسکوکار و سایپاآذین

مدیرعامل شرکت مهرکام پارس ایران خودرو با اشاره به امضای تفاهم‌نامه با زیرمجموعه شرکت سایپا گفت: اتحاد استراتژیک ایران خودرو و سایپا می‌تواند زمینه کاهش بهای تمام شده تولید را فراهم کند.

به گزارش بازار به نقل از ایران خودرو، کامران دانش با بیان این‌که در راستای عمل به سیاست‌های کلان گروه صنعتی ایران خودرو و شرکت گسترش سرمایه‌گذاری و اتحاد استراتژیک با سایپا، شرکت مهرکام پارس فعالیت‌های مشترکی را با شرکت‌های پلاسکوکار و سایپا آذین آغاز کرده، گفت: استفاده از ظرفیت‌های خالی تولید در شرکت‌های خودروسازی می تواند سبب کاهش قیمت تمام شده محصولات شود.

وی با بیان این‌که مهرکام پارس قراردادهای مختلفی برای خرید مواد، مجموعه‌های تولیدی و خدمات پشتیبانی را با ۱۵ شرکت گروه صنعتی ایران‌خودرو منعقد کرده است، اظهار کرد: قراردادهایی با شرکت‌های دانش‌بنیان نیز منعقد شده که بخشی از تامین توسط آن‌ها صورت می‌گیرد.

دانش تصریح کرد: تولید محصولات مهرکام پارس در ماه‌های اخیر رشد قابل توجهی داشته است و در آذرماه میزان فروش این شرکت افزایش چشم‌گیری یافته و این روند صعودی تا پایان سال ادامه دارد.

وی از همکاری با ایساکو برای تامین اقلام پلیمری حوزه خدمات پس از فروش ایران خودرو خبر داد و با اشاره به برنامه های ترسیم شده در زمینه ایجاد و بازسازی زیرساخت‌های مهرکام پارس برای تجهیزات و تاسیسات تولیدی، بیان کرد: در هفته‌های اخیر پروژه های تولید باک، سیستم تهویه مطبوع خودرو (HVAC) در دستور کار قرار گرفته که با ورود این محصولات به چرخه تولید، افزایش فروش و سودآوری مهرکام پارس را شاهد خواهیم بود.

کد خبر: ۱۹۸٬۰۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha