۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
سهمیه وصولی ادارات، متناسب با شرایط و ظرفیت استان‌ها تنظیم می‌شود
رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور:

سهمیه وصولی ادارات، متناسب با شرایط و ظرفیت استان‌ها تنظیم می‌شود

منظور، رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: سهمیه وصولی ادارات کل، متناسب با ظرفیت‌ها و شرایط واقعی استان‌ها تعیین و تنظیم می‌شود.

به گزارش بازار، در جلسه بررسی درآمدهای مالیاتی که با حضور داود منظور، رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور و معاونان و مدیران کل ستاد و ادارات امور مالیاتی شهر و استان تهران برگزار شد، نتایج حاصل از تحقق درآمدهای پیش بینی شده ادارات کل و مباحثی از قبیل بررسی تعداد کل فرم تبصره ماده (۱۰۰) دریافتی در عملکرد سال ۱۴۰۰ مورد ارزیابی، تحلیل و بررسی قرار گرفت.

رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور در این جلسه ضمن بررسی آخرین روند تحقق درآمدهای مالیاتی ادارات کل بر ضرورت همفکری و اهتمام بیشتر جهت محقق شدن درآمدهای پیش‌بینی‌شده در سال آینده تأکید کرد و افزود: افزایش وصولی‌ها باید با توجه به جمیع سیاست‌های سازمان نظیر اعتماد به مؤدیان، کمک به تولید، رونق کسب‌وکار و متناسب با شرایط واقعی استان‌ها و در نظر گرفتن معیارهایی، چون ظرفیت‌های مالیاتی، حمایت از مشاغل خرد، برخورد با متخلفین و شناسایی فراریان مالیاتی صورت پذیرد.

منظور در حاشیه این جلسه از توزیع همکاران اداره کل ارزش افزوده شهر و استان تهران در ادارات کل شهر و استان تهران جهت استفاده مؤثر از ظرفیت همکاران و تسریع در فرایند رسیدگی به پرونده‌های این بخش و همچنین تشکیل دفتر نظارت بر اجرای ارزش افزوده در ستاد سازمان خبر داد.

لازم به ذکر است جلسات ستاد درآمدهای مالیاتی به صورت منظم و در راستای بررسی نقاط ضعف و قوت عملکرد ادارات کل در تحقق سهمیه وصولی همراه با ارائه گزارش اقدامات و دریافت نقطه نظرات و دیدگاه‌های مدیران صف و ستاد جهت پیشبرد هرچه مطلوب‌تر امور محوله و تحقق شایسته اهداف برگزار می‌شود.

کد خبر: ۱۹۸٬۰۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha