۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
افزایش قیمت اتریوم به بالای ۱۲۵۰ دلار| فرصتی مناسب برای معاملات اسپات
تحلیل بازار رمز ارزها؛

افزایش قیمت اتریوم به بالای ۱۲۵۰ دلار| فرصتی مناسب برای معاملات اسپات

بازار ارزهای دیجیتال صبح روز چهارشنبه به وقت بازارهای آسیایی با یک بازگشت قوی مواجه شده و رمزارز دوم بازار یعنی اتریوم نیز با ۳ درصد افزایش قیمت به بالای رقم ۱۲۵۰ دلار افزایش یافت.

به گزارش بازار؛ بازار ارزهای دیجیتال صبح روز چهارشنبه به وقت بازارهای آسیایی با یک بازگشت قوی مواجه شده و رمزارز دوم بازار یعنی اتریوم نیز با ۳ درصد افزایش قیمت به بالای رقم ۱۲۵۰ دلار افزایش یافت.

همچنین ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال با ۰.۵۴ درصد افزایش به نسبت روز قبل، به رقم ۸۰۹.۳۵ میلیارد دلار رسیده و حجم کل بازار نیز با ۱۲.۷۵ درصد افزایش به ۲۶.۶۴ میلیارد دلار افزایش یافت.

نخستین جلسه بازار آزاد فدرال آمریکا در سال ۲۰۲۳

فدرال رزرو قرار است در جلسه امروز خود، چرایی پیش بینی های خود مبنی بر افزایش نرخ تورم در سال ۲۰۲۳ را ارائه کرده و این استدلال را مطرح کند که مجموع نرخ سود سپرده بانکی باید به ۵ درصد سالانه برای سال ۲۰۲۳ افزایش یابد.

گفته می شود فدرال رزرو همچننی پیش بینی های سال گذشته خود در خصوص نرخ تورم در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۳ را مورد بازبینی قرار داده و قرار است این اعداد و ارقام به نسبت گزارش ارئه شده در آخرین جلسه فدبرال رزرو در روزهای ۱۳ و ۱۴ دسامبر تغییر محسوسی داشته باشد.

تحلیل تکنیکال قیمت اتریوم

افزایش قیمت اتریوم به بالای ۱۲۵۰ دلار| فرصتی مناسب برای معاملات اسپات

قیمت فعلی اتریوم ۱۲۴۷ دلار با حجم معاملات ۲۴ ساعته ۴.۸ میلیارد دلار است. حمایت فوری اتریوم در سطح ۱۲۳۵ دلار قرار داشته و البته در حال افزایش است. در جهت صعودی، مقاومت فوری اتریوم در سطح ۱۲۶۰ دلار باقی مانده و شکست صعودی می تواند قیمت را به سطح ۱۲۸۰ یا ۱۳۰۰ دلار برساند.

در حالی که حمایت اتریوم در محدوده ۱۲۳۵ دلار باقی مانده، ریزش قیمت به زیر این ننقطه می تواند فضای بیشتری را برای فروش تا ۱۲۰۵ دلار باز کند. دو شاخص RSI، MACD و میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه همگی نشان دهنده روند صعودی هستند.

کد خبر: ۱۹۸٬۰۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha