۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
آغاز عملیات اجرایی ۱۰۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن شهرهای جدید طی هفته‌های آتی
معاون شرکت عمران شهرهای جدید خبر داد

آغاز عملیات اجرایی ۱۰۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن شهرهای جدید طی هفته‌های آتی

چاغروندی، معاون فنی- مهندسی شرکت عمران شهرهای جدید از آغاز عملیات اجرایی یکصد هزار واحد نهضت ملی مسکن در هفته‌های آتی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حبیب‌الله چاغروندی معاون فنی- مهندسی شرکت عمران شهرهای جدید در خصوص عملکرد آن شرکت در اجرای طرح نهضت ملی مسکن و میزان واحدهای آغاز شده به ارایه توضیحاتی پرداخت.

معاون فنی- مهندسی شرکت عمران شهرهای جدید گفت: به استناد آمار سهم شرکت عمران در راستای نهضت ملی مسکن ۷۰۰ هزار واحد است که ۲۰۰ هزار واحد آن طی دو مرحله در سال جاری آغاز شد و در برنامه است تا ۱۰۰ هزار واحد دیگر نیز تا قبل از اتمام سال و در هفته‌های آتی آغاز شود.

معاون فنی-مهندسی شرکت عمران شهرهای جدید با تاکید بر اینکه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید متقاضی‌محور است، افزود: در مجموع ثبت‌نام شدگان طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید که واجد شرایط اولیه بودند ۳۳۰هزار نفر است که تاکنون برای ۲۰۰ هزار متقاضی واجد شرایط عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در دو مرحله شروع شده است که اولین آن در تابستان و دومین مرحله طرح نهضت ملی مسکن در پاییز آغاز شد.

میانگین پیشرفت فیزیکی واحدهای آغاز شده نهضت ملی شهرهای جدید ۱۵ درصد است

چاغروندی توضیح داد: میانگین پیشرفت فیزیکی واحدهای آغاز شده طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید حدود ۱۵ درصد است.

وی اجرای موفق و به موقع طرح نهضت ملی مسکن را وابسته به مشارکت مردم و واریز وجوه اولیه توسط متقاضیان عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۳۳۰ هزار واحد علاوه بر اینکه واجد شرایط هستند و برای ۲۰۰ هزار واحد زمین تامین و کار اجرایی واحدهای مسکونی آغاز شده حدود ۹۵ هزار نفر واریز وجه کردند که امیدواریم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید مشارکت مردم تقویت شود.

کد خبر: ۱۹۷٬۹۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha