۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱
 شهرستان سلطانیه در مدار توسعه صنعتی قرار گرفته است
رئیس سازمان صمت زنجان:

شهرستان سلطانیه در مدار توسعه صنعتی قرار گرفته است

زنجان-گلشنی فرد،رئیس سازمان صمت زنجان، با بیان اینکه شهرستان سلطانیه در حال حاضر در مدار توسعه صنعتی قرار گرفته است،گفت: جذابیت ها و ظرفیت های سلطانیه موجب جذب سرمایه گذاران متعددی شده است. 

مجید گلشنی فرد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه شهرستان سلطانیه پتانسیل‌های زیادی دارد،گفت: برای رشد و پیشرفت باید از این مهم به خوبی استفاده شود.

وی با بیان اینکه شهرستان سلطانیه در حال حاضر در مدار توسعه صنعتی قرار گرفته است،ابراز داشت: تعداد و میزان سرمایه گذاری صنایع مستقر در شهرستان سلطانیه نسبت به جمعیت و مساحت آن مطلوب است.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان گفت: با وجود شهرک صنعتی در شهرستان سلطانیه و راه اندازی مجدد واحدهای راکد شاهد ارتقای جایگاه این شهرستان در رتبه بندی صنعتی خواهیم بود.

گلشنی فرد به وضعیت صنایع مستقر در شهرستان سلطانیه اشاره کرد و بیان داشت: جذابیت ها و ظرفیت های سلطانیه موجب جذب سرمایه گذاران متعددی شده است.

وی افزود: شهرستان سلطانبه موقعیت جغرافیایی خوبی دارد و باید از این فرصت برای جذب سرمایه گذار استفاده شود.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان،با بیان اینکه شهرک صنعتی سلطانیه با مساحت ۱۰۳ هکتار در اراضی روستای حسین‌آباد شهرستان سلطانیه قرار دارد،ابراز داشت: با توجه به اینکه سلطانیه به نوعی در مرکز استان و در بین شاهراه‌های جاده‌ای و ریلی مهم و حساس منطقه واقع شده، می‌تواند در زمینه صنعت و سرمایه‌گذاری موثر باشد.

کد خبر: ۱۹۷٬۸۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha