۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸
تعداد۱۳۳۹ واحد مسکونی در شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر در زنجان تخصیص پروژه شدند
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان:

تعداد۱۳۳۹ واحد مسکونی در شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر در زنجان تخصیص پروژه شدند

زنجان-خواجه ای،مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان،گفت:۶ هزار و ۵۴۵ نفر در شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر برای خانه دار شدن تایید شده‌اند که از این تعداد یک هزار و ۳۳۹ واحد تخصیص پروژه شدند.

رضا خواجه ای در گفتگو با خبرنگار بازار، تعداد ثبت نامی ها در شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر در مسکن ملی را ۱۶ هزار و ۶۱۷ واحد اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۶ هزار و ۵۴۵ نفر تایید شده‌اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد یک هزار و ۳۳۹ واحد تخصیص پروژه شده است،ابراز کرد: بنیاد مسکن در شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هراز نفر با هماهنگی و تعامل راه و شهرسازی استان برای متقاضیان مسکن ملی خانه می‌سازد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، به آمار تسهیلات خودمالکی مسکن استان زنجان اشاره کرد و گفت: تعداد ۳ هزار و ۱۷۸ نفر در سامانه ثبت نام کردند که ۳۰۶ مورد منجر به عقد قرارداد شده است.

خواجه‌ای با بیان اینکه در شهرهای ابهر، خرمدره، سلطانیه طارم و ماهنشان هزار و ۴۴۳ واحد با ۱۸۸ بلوک در دست احداث است،تاکید کرد: تامین زمین برای ساخت مسکن در شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر بر عهده راه و شهرسازی است و در این خصوص هم همکاری این اداره خوب است.

کد خبر: ۱۹۷٬۶۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha