۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
دامداران و مرغداران توان تامین هزینه های تولید را ندارند
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

دامداران و مرغداران توان تامین هزینه های تولید را ندارند

ساری- زارعی، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه مرغداران و دامداران هزینه های تولید را نمی توانند تامین کنند، گفت: تا دیر نشده باید از تولید حمایت کرد.

منصورعلی زارعی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به ساماندهی ارز یارانه ای اظهار داشت: ساماندهی نشدن این ارز مشکلات و خسارت هایی را برای تولیدکنندگان و کشاورزان درپی داشته است زیرا بیش از سه چهارم یارانه ها قبلا در بخش کشاورزی بوده است.

وی افزود: امروز برنجکاران و باغداران و دامداران و مرغداران نمی توانند هزینه های تولید را تامین کنند و خسارت های سنگینی را محتمل می شوند.

وی با اظهار این که متاسفانه تولیدکنندگان به ارز نیمایی ارجاع داده می شوند، گفت: این مسئله واردات را تقویت و تولیدکنندگان را تضعیف می کند و با حمایت از تولید داخلی مغایرت دارد.

زارعی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری و تامین بر تولید ۹۰ درصد مواد غذایی در داخل اظهار داشت: باید برای حمایت از تولید تلاش کرد و به داد تولیدکنندگان رسید تا دیر نشده است.

این نماینده مجلس با اشاره به اهمیت یادگیری مهارت در بازار با اظهار این که امکانات متناسبی در برخی از رشته ها نداریم، گفت: باید نسبت به تقویت وتجهیزات برای توسعه رشته های مهارتی تلاش و برنامه ریزی شود.

کد خبر: ۱۹۷٬۵۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha