۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
مزایده فروش استثنایی اراضی مسکونی، مغازه‌های تجاری و واحدهای مسکونی

مزایده فروش استثنایی اراضی مسکونی، مغازه‌های تجاری و واحدهای مسکونی

اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به نمایندگی از سازمان ملی زمین و مسکن ۲۹ قطعه اراضی مسکونی، مغازه‌های تجاری و واحدهای مسکونی خود را از طریق مزایده عمومی و به صورت نقد و اقساط به فروش می‌رساند.

به گزارش بازار، خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از مزایده نقد و اقساط و با شرایط مناسب توسط این اداره کل و با هدف آرامش بخشی به بازار املاک و مستغلات خبر داد و گفت: مزایده‌هایی از این دست تا پایان سال جاری تکرار خواهد شد.

وی گفت: ۱۷ باب مغازه تجاری در منطقه تهرانسر (مسکن ویژه)، پنج قطعه زمین مسکونی در منطقه آویشن دماوند و هفت واحد مسکونی در مناطق مختلف تهران طی امروز و فردا یازدهم و دوازدهم دیماه در روزنامه ایران اگهی شده است.

محبت خواه گفت: ارزش ریالی این ۲۹ قطعه بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال است که علاوه بر روزنامه ایران، فردا روزنامه دنیای اقتصاد نیز آگهی مذکور را چاپ خواهد کرد.

لازم به ذکر است متقاضیان می‌توانند برای مشاهده شرایط نقد و اقساط به سایت سامانه تدارکات الکترونیک دولت به آدرس www.setadiran.ir مراجعه نمایند، آخرین مهلت دریافت اسناد مزایده از سامانه ستاد تا ساعت ۱۹ مورخ ۲۵ دیماه جاری و آخرین مهلت ارائه پیشنهاد قیمت در سامانه مذکور ساعت ۱۲ مورخ ۸ بهمن ماه ۱۴۰۱ است.

کد خبر: ۱۹۷٬۴۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha