۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
۱۰ هزار مرکز برای فروش کالا و خدمات به سهامداران عدالت شناسایی شد
در گفتگو با بازار؛

۱۰ هزار مرکز برای فروش کالا و خدمات به سهامداران عدالت شناسایی شد

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه سهام عدالت کشور از شناسایی ۱۰ هزار مرکز فروش برای ارائه کالا و خدمات به سهامداران خبر داد.

عسگر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار با تاکید برارائه خدمات به سهامداران اظهار داشت: ۱۰ هزار مرکز فروش برای ارائه خدمات به سهامداران عدالت شناسایی شده است.

وی با اظهار این که سهامداران با ارائه بن کارت های سهام می توانند از مراکز فروش خریداری کنند،افزود: در این مراکز خرید سهامداران می توانند بین ۳۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان خرید داشته باشند و کالاها و خدمات بدون سود عرضه می شود.

وی با اظهار این که بیمه سهامداران نیز از طریق بیمه دانا انجام می شود، گفت: سه هزار مرکز در سراسر کشور وجود دارد و سهامداران می توانند با مراجعه به این مراکز از خدمات بیمه ای استفاده کنند.

توکلی درباره سهام عدالت فوت شدگان گفت: در جلسه شورای عالی بورس مقرر شد که پس از انجام کارهای قانونی و انحصاروراثت، دفاتر خدمات قضایی کارهای مرتبط را انجام دهد و در حال آموزش این دفاتر هستیم.

وی درباره وضعیت جاماندگان سهام عدالت نیز با اظهار این که مددجویان نهادهای حمایتی مشمول طرح قرار گرفتند و در تلاش هستیم که مابقی جاماندگان نیز جزو این طرح قرار گیرند.

کد خبر: ۱۹۷٬۲۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha