۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶
اعاده کالاهای گمرکی، حدود ۶۲۰ درصد برطرف شد
معاون بهره برداری و فروش سازمان اموال تملیکی:

اعاده کالاهای گمرکی، حدود ۶۲۰ درصد برطرف شد

معاون بهره برداری و فروش سازمان اموال تملیکی گفت: هم اکنون شاهد فروش بالای کالاهای تملیکی در مزایده‌های سراسری هستیم و حدود ۶۲۰ درصد میزان اعاده کالاهای گمرکی برطرف شده است.

به گزارش بازار به نقل از سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سعید غلامی باغی در حاشیه همایش آموزش تخصصی راهبران سامانه یکپارچه اموال تملیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور در محمد شهر کرج گفت: اکنون این سازمان در مناسب‌ترین زمان، اقدام به تعیین تکلیف اموال تملیکی کرده و فعالیت‌ها ارتقا یافته است.

او بیان کرد: هم اکنون فروش کالاها به روش مزایده‌های الکترونیکی سراسری در بستر سامانه ستاد تدارکات الکترونیکی دولت و حراج‌های حضوری ماهانه انجام می‌شود.

غلامی افزود: در سال‌های گذشته به واسطه برخی نواقص و کاستی‌ها در بررسی تعیین تکلیف کالاها، مشکلاتی وجود داشت که دستور صریح رئیس جمهور موجب رفع بسیاری از مشکلات و دیده شدن نواقص و کاستی‌ها و تعامل بین قوای مختلف از جمله همکاری قوه مجریه و قضاییه برای تشریک مساعی و حل مشکلات شد.

عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور با اشاره به دستور ویژه رئیس جمهور برای تحول درفعالیت این سازمان اعلام کرد: از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون ۲۰ هزار میلیارد تومان کالای تملیکی در انبارهای کشور تعیین تکلیف شده است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون شاهد فروش بالای کالاها تملیکی در مزایده‌های سراسری هستیم و حدود ۶۲۰ درصد میزان اعاده کالاهای گمرکی برطرف شده است.

کد خبر: ۱۹۷٬۲۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha