۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴
بررسی تحولات بازار ارز در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با حضور وزیر اطلاعات

بررسی تحولات بازار ارز در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با حضور وزیر اطلاعات

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از جلسه این کمیسیون با وزیر اطلاعات پیرامون تحولات بازار ارز و نیز حوادث اخیر کشور خبر داد.

به گزارش بازار، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در تشریح جلسه صبح روز یکشنبه این کمیسیون با حجت الاسلام سیداسماعیل خطیب وزیر اطلاعات اظهار داشت: این جلسه در موضوعات مختلفی به ویژه حوادث اخیر کشور و موضوع اختلالات ارزی برگزار شد و نمایندگان نگرانی‌های خود را مطرح کردند که وزیر اطلاعات به آنها پاسخ داد.

رییس کمیسیون اصل ۹۰ ادامه داد: اقدامات بازدارنده‌ای در کشور در حال انجام است که این کمیسیون تلاش می کند این موارد برای نمایندگان تشریح شود تا بتوانیم فضای جامعه را نسبت به نگرانی‌های پیش آمده از طریق اطلاع رسانی از طریق نمایندگان، آرام کنیم.

وی درباره جزئیات جلسه گفت: امروز مهمترین مسأله جنگ روایت‌ها است و دشمن به شکل گسترده روایت های جعلی را مطرح می‌کند وقتی گزارش های واقعی ارائه می‌شود می‌بینیم دشمن توانسته در بخشی از جامعه بر افکار مردم تسلط پیدا کند و طبیعا ما باید بتوانیم اطلاع رسانی بهتری انجام دهیم.

پژمانفر ادامه داد: در این جلسه از دولت خواسته شد اقداماتی که در بخش‌های مختلف انجام می‌شود به ویژه در حوزه‌های اقتصادی و ارز را به مردم منعکس کند تا با مدیریت رسانه، بتوانیم روایت‌ها را مدیریت کنیم.

کد خبر: ۱۹۷٬۲۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha