۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
واحدهای صنعتی و معدنی زنجان پایش می‌شوند
رئیس سازمان صمت زنجان:

واحدهای صنعتی و معدنی زنجان پایش می‌شوند

زنجان- رئیس سازمان صمت زنجان از پایش واحدهای صنعتی و معدنی استان خبر داد و گفت: پیش بینی شده تا پایان سال، این عملیات انجام شود.

به گزارش بازار و به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان،مجید گلشنی منفرد در بازید از واحدهای تولیدی شهرستان ابهر، گفت: ویژگی بارز صنایع مستقر در ابهر بهره وری بالایی انسانی و حجم بالای سرمایه گذاری است و رفع مشکلات آنها عزم جدی و همراهی تمامی مسیولین استانی را می طلبد.

وی بیان داشت: در حالیکه به لحاظ تعداد پروانه های بهره برداری ۲۰ درصد از صنایع استان در شهرستان ابهر واقع شده است اما به لحاظ سرمایه گذاری بیش از ۴۰ درصد از حجم سرمایه گذاری را شامل می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان ابهر یادآور شد: با توجه به پتانسیل های موجود در این شهرستان باید تلاش کنیم حلقه های مفقوده صنایع استان را ایجاد و زنجیره تولید در حوزه های مختلف را تکمیل کنیم.

گلشنی منفرد با اشاره به تدوین سند راهبردی صنعت، معدن و تجارت استان، گفت: در تلاشیم این سند مطابق با سند راهبردی وزارتخانه تدوین و بومی سازی شود تا شاهد نتایج مطلوب آن در آینده نزدیک برای استان باشیم.

وی با بیان اینکه نگاه به مسائل شهرستانی بسیار حائز اهمیت است، افزود: هنر مدیریت در حوزه تولید و تجارت بایستی به گونه ای باشد که همزمان بر سرعت رشد صنعتی شهرستان های برخوردار، سرعت رشد صنعتی مناطق کم برخوردار افزایش یابد.

کد خبر: ۱۹۷٬۱۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha