۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۳
بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال ارزش معاملات بورس انرژی ایران در روز نخست هفته

بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال ارزش معاملات بورس انرژی ایران در روز نخست هفته

­مجموع ارزش معاملات امروز (شنبه) بورس انرژی ایران به بیش از ۱۰ هزار و ۱۹۴ میلیارد و ۳۶۸ میلیون ریال برای ۶۶ هزار و ۶۳۱ تن فراورده هیدروکربوری رسید.

به گزارش بازار به نقل از مدیریت ارتباطات بورس انرژی ایران، امروز ۱۰ دی‌ماه، ۴۷ هزار و ۵۰۰ تن گاز مایع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به ارزش ۲۳ میلیون و ۴۹۰ هزار و ۹۱۰ دلار در رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران فروخته شد.

حجم تقاضای ایجادشده برای معاملات این فراورده معادل ۲۱۴ هزار تن بود و ارزش رقابت آن به ۲ میلیون و ۹۵۵ هزار و ۹۱۰ دلار رسید.

محموله‌های گاز مایع فروخته‌شده در امروز بورس انرژی ایران از انبارهای نفت تهران، اراک، اصفهان و آبادان بارگیری می‌شوند و به مقاصد برون‌مرزی در کشورهای افغانستان، پاکستان و ارمنستان رهسپار خواهند شد. قراردادهای معاملات گاز مایع امروز از نوع کشف پریمیوم بودند.

امروز در رینگ داخلی بورس انرژی ایران نیز حدود ۱۰ هزار و ۴۰۰ تن میعانات گازی مجتمع گاز پارس جنوبی به ارزش هزار و ۱۴۳ میلیارد ریال و ۶ هزار تن بلندینگ نفتای پالایش نفت بندرعباس به ارزش هزار و ۲۷۸ میلیارد و ۳۹۶ میلیون ریال دادوستد شد.

فراورده‌های آیزوفید و حلال ۴۰۲ پالایش نفت تبریز، برش سنگین و رافینت شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران، حلال ۴۰۰ و حلال ۴۱۰ پالایش نفت اصفهان و حلال ۵۰۲ پتروشیمی بیستون نیز امروز در رینگ داخلی معامله شدند.

کد خبر: ۱۹۷٬۱۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha