۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
خاک خوردن پرونده های سرمایه گذاری گردشگری روی میز کارشناسان در مازندران
نماینده مردم ساری در مجلس مطرح کرد؛

خاک خوردن پرونده های سرمایه گذاری گردشگری روی میز کارشناسان در مازندران

ساری- بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با اشاره به معطلی ۴۰۰ پرونده سرمایه گذاری گردشگری در استان گفت: این پرونده ها روی میز کارشناسان ادارات معطل مانده است.

علی بابایی کارنامی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به این شعار گردشگری در استان داده می شود اما زیرساخت های مورد نیاز در آن فراهم نشده است، افزود: باید برنامه مشخصی براساس شاخص های توسعه ای در حوزه گردشگری استان تعریف شود.

وی خواستار تهیه زون های گردشگری برای سرمایه گذاری شد و افزود: در حال حاضر بیش از ۳۰۰ تا ۴۰۰ پرونده مربوط به گردشگری در استان معطل مانده است و باید تکلیف استان را در حوزه گردشگری روشن کنیم.

وی ادامه داد: از سوی دیگر باید نظارت های مشخصی برای اجرای طرح ها وجود داشته باشد و کمیته ای برای عملیاتی شدن طرح ها در استان تشکیل شود.

این نماینده مجلس با اظهار این که بسیاری از سرمایه گذاران پشت درهای ادارات معطل و سرگردان هستند، گفت: باید دغدغه فرا روی سرمایه گذاران حل شود و گردشگری بر مبنای اشتغال و اجتماعی در استان توسعه یابد.

بابایی یادآور شد: همفکری و هم افزایی بین دستگاه های مختلف در حوزه های گردشگری امری لازم است و در برنامه هفتم توسعه نیز به این مقوله توجه اساسی می شود.

کد خبر: ۱۹۷٬۱۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha