۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
افزایش ۴۰۰ تومانی قیمت دلار/تمام سکه به ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید
جهش قیمت طلا در بازار ایران و جهان

افزایش ۴۰۰ تومانی قیمت دلار/تمام سکه به ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: با افزایش ۲۲ دلاری قیمت اونس در بازارهای جهانی و گرانی ۴۰۰ تومانی نرخ دلار در بازار آزاد امروز قیمت انواع سکه وطلا در بازار داخلی افزایش پیدا کرد.

محمد کشتی آرای در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: امروز قیمت اونس در بازار جهانی به ۱ هزار و ۵۸۹ دلار رسید و قیمت دلار در بازار آزاد با افزایش ۴۰۰ تومانی به ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومان رسید.

وی افزود: قیمت تمام سکه طرح قدیم با افزایش ۷۰ هزار تومانی نسبت به روزگذشته به ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و نرخ هر قطعه تمام سکه طرح جدید با افزایش ۹۰ هزار تومانی نسبت به روزگذشته به ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تصریح کرد: امروز هر قطعه نیم سکه با نرخ ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و هر قطعه ربع سکه با قیمت ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی با قیما ۹۵۰ هزار تومان خرید و فروش می شود.

کشتی آرای ادامه داد: این سکه ها نسبت به روز گذشته به ترتیب ۴۰ هزار تومان، ۱۰ هزار تومان و ۱۰ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرده اند.

وی گفت: در حال حاضر قیمت هر مثقال طلا با افزایش ۴۹ هزار تومانی به ۲ میلیون و ۲۳۲ هزار تومان و هر گرم طلای خام ۱۸ عیار به ۵۱۵ هزار و ۳۰۰ تومان رسیده  است.

به گزارش خبرنگار بازار، قیمتهای اعلام شده در این خبر برمبنای ساعت تهیه خبر بوده و امکان نوسان مثبت و یا منفی در بازار طلا، سکه و ارز وجود دارد.

کد خبر: ۱٬۹۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha