۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
بانک‌ها مقصر در عدم واریز سود سهام عدالت به حساب برخی افراد
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

بانک‌ها مقصر در عدم واریز سود سهام عدالت به حساب برخی افراد

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور دلیل عدم پرداخت سود سهام عدالت به حساب برخی سهامداران را مربوط به بانک‌ها دانست.

عسگر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار درباره دلیل عدم واریز سود سهام عدالت برخی سهامداران، موانع بانکی را دلیل عدم واریز سود دانست و افزود: به عنوان مثال برای چهار نفر از اعضای خانواده پنج نفره سود واریز شد و یک نفر آن را دریافت نکرده است.

وی افزود: عدم واریز و یا تاخیر در پرداخت آن به بانک های بر می گردد و با توجه به این سود از سوی شرکت سپرده گذاری مرکزی به حساب بانک ها واریز شد، عدم واریز سود به حساب سهامداران مربوط به بانک ها است.

وی از مدیران بانک ها خواست برای تسریع در پرداخت سود سهام عدالت به حساب متقاضیان اقدام کنند و افزود: عدم پرداخت سود سبب نارضایتی و نگرانی برخی سهامداران شده است.

توکلی در عین حال تصریح کرد: عدم و یا تاخیر در پرداخت سود سهام عدالت ارتباطی به شیوه مدیریت مستقیم یا غیرمستقیم ندارد هرچند سود سهامداران شیوه مستقیم از سوی شرکت سپرده گذاری مرکزی و اتحادیه پیگیری می شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور همچنین از سهامدارانی که سودشان را دریافت نکردند خواست فعلا به بانک های مراجعه نداشته باشند زیرا این مسئله از سوی ما در دست پیگیری است.

بیش از ۵۰ میلیون نفر سهامدار سهام عدالت هستند.

کد خبر: ۱۹۷٬۰۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha