۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱
۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات در استان سمنان پرداخت شده است
مدیر امور شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان سمنان:

۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات در استان سمنان پرداخت شده است

سمنان- مدیر امور شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان سمنان گفت: از زمان تاسیس این بانک تا کنون ۸۵ هزار فقره تسهیلات در استان با جمع مبلغ هشت هزار میلیارد تومان و با میانگین هر فقره ۱۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

علی رضا صمدی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه از زمان تاسیس این بانک یعنی ۱۲ سال پیش تا کنون ۸۵ هزار فقره تسهیلات در استان سمنان با جمع مبلغ هشت هزار میلیارد تومان پرداخت شده است، تاکید کرد: سقف تسهیلات این بانک برای نیازهای ضروری معیشت و درمان، ۳۰ میلیون تومان و برای واحدهای تولیدی، ۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: این بانک برای اعطای تسهیلات به نهادهای حمایتی ازجمله کمیته امداد، بهزیستی و همچنین بنیاد مسکن، بنیاد برکت و سازمان زندان‌ها تفاهم‌نامه‌های مختلفی با این نهادها منعقد کرده است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان سمنان با بیان اینکه این بانک ۱۴ نوع طرح برای پرداخت تسهیلات به اشخاص حقیقی اجرا می‌کند؛ گفت: بانوان در قالب سه حوزه زنان سرپرست خانوار، طرح انگیزش مهر و زنان خانه‌دار می‌توانند از این بانک تسهیلات دریافت کنند.

صمدی گفت: بیش از ۹۷ درصد منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان سمنان تسهیلات پرداخت شده و از افتخارات این بانک این است که وام‌ها به‌صورت هدفمند پرداخت می‌شود و از سوی دیگر باید گفت کل مطالبات این بانک در استان نسبت به مصارف ۲۴۰ میلیون تومان است و هیچ پرونده قضایی علیه هیچ‌کس ایجاد نشده است.

وی افزود: حدود ۲۵ درصد تسهیلات پرداخت شده در بانک مهر ایران مربوط به بخش اشتغال است و مشتریان عدد هشت میلیون نفر را گذراندند و با وجود ۱۴۵ هزار مشتری در استان سمنان، سه هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال منابع جمع‌آوری شده است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان سمنان گفت: سال جاری ۱۴ هزار فقره تسهیلات در استان به مبلغ دو هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

کد خبر: ۱۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha