۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۱
ادغام شبکه‌های برق کریمه با روسیه
معاون وزیر انرژی روسیه اعلام کرد

ادغام شبکه‌های برق کریمه با روسیه

گرابچاک، معاون وزیر انرژی روسیه اعلام کرد ادغام شبکه‌های برق شبه جزیره کریمه و بقیه مناطق روسیه تکمیل شده است.

به گزارش بازار، اوگنی گرابچاک، معاون وزیر انرژی روسیه، روز پنجشنبه اعلام کرد ادغام شبکه‌های برق شبه جزیره کریمه و بقیه مناطق روسیه تکمیل شده است.

گرابچاک از طریق تماس ویدیویی در راه اندازی سه ایستگاه فرعی در کریمه شرکت داشت.
او گفت: " ادغام کامل سامانه تامین برق شبه جزیره کریمه و بقیه روسیه تکمیل شده است. شبکه برق کریمه در حال ادغام بیشتر [با سامانه تامین برق روسیه] و به لطف شبکه و تلاش‌های ساخت‌وساز، ما می‌توانیم از تامین برق مستقل برای سرزمین‌های جدید روسیه - مناطق خرسون و زاپوروژیه اطمینان حاصل کنیم. "

وی افزود: "تصمیمات و فعالیت‌هایی که ما اتخاذ کردیم اهمیت سامانه‌ای دارند. تلاش‌های آینده ما شبکه تامین برق شبه جزیره کریمه را از نظر قابلیت اطمینان و امنیت به سطح کیفی بالاتری می‌رساند. "

پیش از این، دو خط برق بازسازی شده در کریمه راه اندازی شد که شبکه برق محلی را به مناطق خرسون و زاپوریژیا متصل می‌کند. ظرفیت برق حدود ۶۰۰ مگاوات خواهد بود. این خطوط برق در ۲۲ نوامبر ۲۰۱۵ پس از اتحاد کریمه با روسیه توسط خرابکاران اوکراینی منفجر شد و بیش از دو میلیون نفر از ساکنان کریمه بدون برق ماندند. سامانه منبع تغذیه شبه جزیره به حالت عملکرد ایزوله تغییر یافت، وضع اضطراری اعلام و خاموشی‌های چرخشی اعمال شد. این وضعیت با راه اندازی یک پل انرژی ۴۰۰ مگاواتی از کوبان بر روی تنگه کرچ بهبود یافت. سپس شبکه‌های جدیدی احداث شد و واحدهای برق بالاکلافا تی. پی. پی. در سواستوپل و تاوریچسکایا تی. پی. پی. در سیمفروپل راه اندازی شد.

کد خبر: ۱۹۶٬۹۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha