۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
آغاز ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن ملی در ایلام
استاندار ایلام خبر داد؛

آغاز ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن ملی در ایلام

ایلام- استاندار ایلام از آغاز ساخت یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکن ملی طی یک هفته اخیر در استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، حسن بهرام نیا با اشاره به اینکه تامین مسکن از اولویت های مهم و ضروری استان است، اظهار کرد: با اقدامات انجام شده طی یک هفته اخیر ساخت یک هزار و ۵۰۰ واحد جدید دیگر در قالب نهضت ملی مسکن در استان آغاز شده است.

وی با تاکید بر همراهی مدیران دستگاه های اجرایی با اداره راه و شهرسازی استان گفت: تمامی مدیران کل یاری‌گر اداره کل راه و شهرسازی برای تحقق برنامه‌های تامین مسکن استان باشند.

استاندار ایلام تاکید کرد: دستورالعملی جدیدی در خصوص نهضت ملی مسکن صادر شده که در آن دستورالعمل، وظیفه نظام مهندسی، دستگاه‌های اجرایی و راه و شهرسازی مشخص شده است و هر کدام از دستگاه‌ها باید وظایف خود را انجام دهند.

بهرام نیا اضافه کرد: شهرستان‌هایی که مشکل زمین دارند، از طریق تفاهم نامه با مالکان زمین، مشکل زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان‌ها حل می‌شود.

استاندار ایلام ادامه داد: برنامه داریم که جهشی قابل توجه را در پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی شاهد باشیم و کمتر از ماه گزارشی از وضعیت پرداخت تسهیلات ساخت مسکن شهری و روستایی توسط بانک‌های عامل باید ارائه می‌شود.

کد خبر: ۱۹۶٬۹۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha