۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۴
بودجه شرکت‌های دولتی و تبصره ۱۴ بسته شد| نوبت ارائه برنامه هفتم یا بودجه با تصمیم دولت
نایب رئیس کمیسیون برنامه مجلس در گفتگو با بازار:

بودجه شرکت‌های دولتی و تبصره ۱۴ بسته شد| نوبت ارائه برنامه هفتم یا بودجه با تصمیم دولت

زنگنه نایب رئیس کمیسیون برنامه مجلس گفت: ارقام کل منابع و مصارف شرکت‌های دولتی و تبصره ۱۴ بودجه بسته شده است.

محسن زنگنه در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به سرنوشت بودجه سال ۱۴۰۲ تاکید کرد :بررسی مواد و تبصره های بودجه سال ۱۴۰۲ در دولت به اتمام رسیده است.

وی تاکید کرد: ارقام کل منابع و مصارف شرکت‌های دولتی و تبصره ۱۴ بودجه بسته شده است و منتظریم ببینیم آیا دولت بودجه را ارائه خواهد کرد و یا منتظر می ماند تا اول برنامه هفتم ارائه و بعد بودجه را به مجلس تقدیم کند.

نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در زمینه دو فوریت متمم بودجه ۱۴۰۱ گفت : این لایحه ای بود که دولت و وزارت نیرو اعلام کرده بود آن هم به جهت بدهی‌هایی که وزارت نیرو به برخی از نیروگاه‌ها و بخش خصوصی در حوزه تامین منابع برق داشت.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به واقع این ناترازی باعث شده که توان مجموعه های نیروگاهی در بروز رسانی، تأمین هزینه‌ها و به تبع تامین برق مورد نیاز خودشان دچار مشکل شود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: از این رو در چند روز گذشته دو فوریت لایحه ای در مجلس مصوب شد که بر اساس آن وزارت نیرو درخواست کرده بود که بخشی از بدهی وزارت نیرو به این مجموعه ها در قالب تهاتر جابه جا شود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: بر اساس این لایحه وزارت نیرو درخواست داشته تا اجازه انتشار ۱۵ هزار میلیارد تومان اوراق اسلامی را بابت بدهی به این مجموعه ها در اختیار داشته باشد.

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه اظهار کرد: این قبیل اقدامات می تواند نیاز جدی وزارت نیرو در حوزه ناترازی انرژی را برطرف کند.

کد خبر: ۱۹۶٬۵۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha