۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی در فرودگاه امام خمینی

ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی در فرودگاه امام خمینی

سرپرست شهر فرودگاهی امام با اعلام جزئیات طرح ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی در این فرودگاه گفت: با این اقدام علاوه بر اینکه به کسب و کار تاکسی‌های اینترنتی آسیبی نمی‌رسد بلکه امنیت مسافران بیشتر می شود.

به گزارش بازار، سعید چلندری با اشاره به برنامه‌ریزی گسترده برای ساماندهی فعالیت تاکسی‌های اینترنتی برای خدمات‌رسانی به مردم اظهار کرد: در زمینه ساماندهی ترمینال مسافری فرودگاه امام مقرر شد تاکسی‌های اینترنتی از داخل پارکینگ شماره ۳ برای خدمات رسانی به مسافران اقدام کنند.

وی ادامه داد: این اقدام ضمن جلوگیری از ازدحام جمعیت مقابل ترمینال، محل مشخصی در پارکینگ شماره ۳ برای آنها در نظر گرفته شده است.

سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی با بیان اینکه این محل از طریق پل ارتباطی با ترمینال یک فرودگاه ارتباط دارد، افزود: محل در نظر گرفته شده برای تاکسی‌های اینترنتی تا ترمینال یک حدود هشتصد متر فاصله دارد.

چلندری تاکید کرد: این برنامه از آسیب به کسب و کار تاکسی‌های اینترنتی که در فرودگاه مشغول به خدمات‌رسانی هستند جلوگیری می کند و خدمات باکیفیت بهتر و ایمنی بالاتری به مسافران ارائه خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه تاکسی‌های اینترنتی و مسافربرهای شخصی علائم مشخصی ندارند و قابل تشخیص نیستند اضافه کرد: یکی از مشکلات این بخش آن است که هویت راننده خودرو مسافربر برای فرودگاه مشخص نیست و تشخیص مسافربر شخصی که اطلاعات آن در جایی ثبت نشده مقدور نبوده است.

سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی با بیان اینکه تشخیص تاکسی‌های اینترنتی نیز مقدور نبوده و در صورت شکایت مسافران امکان پیگیری آن فراهم نبود، اظهار کرد: با این تفاسیر طرح مذکور به منظور ساماندهی مسافربرهای شخصی و تاکسی‌های اینترنتی با هدف حفظ و ارتقاء ایمنی سفر مسافران برنامه‌ریزی شده است.

چلندری بیان کرد: با اجرای این طرح امکان پیگیری شکایات مسافران از تاکسی‌های اینترنتی فراهم می‌شود و از فعالیت مسافربرهای شخصی که احراز هویت نشده‌اند جلوگیری به عمل خواهد آمد.

گفتنی است یکی از معضلات حمل و نقل فرودگاه امام خمینی، شکایت مسافران از برخی مسافربرهای شخصی بودکه از آنها سوء استفاده کرده بودند و با توجه به این مسئله شهر فرودگاهی امام خمینی طرح ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی و مسافربرهای شخصی را به مرحله اجرا در آورده است.

کد خبر: ۱۹۶٬۴۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha