۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
مدیریت قیمت سیمان در خراسان جنوبی| بازار خرید و فروش رونق ندارد
رئیس اتحادیه مصالح ساختمانی خراسان جنوبی:

مدیریت قیمت سیمان در خراسان جنوبی| بازار خرید و فروش رونق ندارد

بیرجند- رئیس اتحادیه مصالح ساختمانی خراسان جنوبی گفت: قیمت سیمان در خراسان جنوبی مدیریت می‌شود و از این نظر نسبت به دیگر استان ها شاهد قیمت پایین تری در بازار استان هستیم.

سید امیر حسین علوی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهارکرد: از نظر تأمین سیمان مورد نیاز مردم در خراسان جنوبی مشکلی وجود ندارد و در فروشگاه‌ها موجود است.

رئیس اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی خراسان جنوبی بیان کرد: در حال حاضر قیمت هر کیسه سیمان در خراسان جنوبی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد که نسبت به چند ماه قبل قیمت هر کیسه سیمان دو هزار تومان افزایش داشته است.

علوی با اشاره به اینکه قیمت سیمان در خراسان‌جنوبی پایین‌تر از استان‌های همجوار است، گفت: قیمت گذاری که ما در مصالح فروشی ها بر روی کیسه سیمان می زنیم، قیمت کارخانه به اضافه هزینه حمل و نقل و درصد کمی سود است.

وی بیان کرد: در اکثر استان ها یکی – دو کارخانه سیمان وجود دارد و از این جهت قیمت منطقی سیمان در خراسان جنوبی ارتباطی به وجود دو کارخانه سیمان در استان ندارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی خراسان جنوبی بیان کرد: با همکاری اصناف مرتبط قیمت سیمان در استان مدیریت می‌شود و از این نظر نسبت به دیگر استان ها شاهد قیمت پایین تری هستیم.

علوی درباره وضعیت ساخت و ساز در خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر در فصل سرما هستیم و معمولا در این فصل ساختمان سازی رونق ندارد.

وی یادآور شد: البته در مجموع نسبت به زمستان سال قبل خرید مصالح ساختمانی اندکی کاهش یافته است.

رئیس اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی درباره نقش اجرای طرح جهش تولید مسکن در رونق بازار مصالح ساختمانی و سیمان اظهار کرد: این موضوع هنوز در شهرستان بیرجند خود را نشان نداده است.

کد خبر: ۱۹۶٬۲۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha