۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹
توزیع مرغ در مازندران آنلاین شد
در گفتگو با بازار؛

توزیع مرغ در مازندران آنلاین شد

ساری- عنایتی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اجرای طرح هوشمندسازی توزیع مرغ از کشتارگاه تا فروشگاه در استان گفت: روزانه هزار تن مرغ در استان کشتار می شود.

حسن عنایتی کلیجی در گفتگو با خبرنگار بازار از آغاز به کار سامانه هوشمندسازی توزیع مرغ در استان مازندران خبر داد و گفت: فرآیند هوشمندسازی توزیع مرغ در مازندران در قالب سامانه سماتیم (سامانه معاملات آنلاین تامین یکپارچه مرغ) آغاز شد.

وی ادامه داد: این سامانه در راستای تنظیم بازار مرغ استان که دارای حلقه های متعددی است راه اندازی شد و فرایند معاملات مرغ زنده از مرغداری‌ها تا کشتارگاه‌ها را مورد پایش قرار می‌دهد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: این سامانه در مرحله بعد بلافاصله معاملات گوشت مرغ از کشتارگاه ها تا فروشگاه های عرضه استان و مدیریت خروج مرغ زنده و کشتار شده از مازندران به سایر استان های کشور را نیز هوشمندانه رصد و پایش می‌کند.

عنایتی ادامه داد: در این سازمانه همه مرغداری ها، کشتارگاه ها و فروشگاه های توزیع مرغ استان ثبت و پایش می شوند و این طرح در راستای تنظیم بازار مرغ استان از تولید تا توزیع راه اندازی شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: روزانه حدود هزار تن مرغ در استان کشتار می شود که بخشی از آن به بازارهای داخل استان و بخشی به سایر استان ها بویژه استان تهران ارسال می شود.

کد خبر: ۱۹۵٬۹۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
      0 0
      تعزیرات .شهرستان نور نوشهر ..چرا به مرغ فروشی رسیدگی نمیکنن ..مرغ.رو خیلی گرون میدن