۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
ارائه اینترنت پرسرعت ADSL  به مشترکین در ۵۸۶ روستای کردستان
مدیر مخابرات منطقه کردستان خبر داد:

ارائه اینترنت پرسرعت ADSL به مشترکین در ۵۸۶ روستای کردستان

سنندج – حکمت، مدیرعامل مخابرات منطقه کردستان گفت: با اتصال ۱۳ روستای دیگر به اینترنت، تعداد روستاهای دارای اینترنت پرسرعت در این استانADSL به ۵۸۶ روستا افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با اشاره به الکترونیکی شدن اغلب کارها و امورات مردم و استفاده آنان از سرویس ها و درگاه های غیر حضوری که بر بستر دیتا انجام خواهد شد، اظهار داشت: نقش اینترنت و سرویس های ip محور در زندگی روزمره افراد در نقاط شهری و روستایی کاملا مشهود است.

وی با بیان اینکه نوع زندگی در عصر دیجیتال، میزان استفاده از سرویس های اینترنت توسط مشتریان را افزایش داده است، گفت: خوشبختانه با انجام پروژه های توسعه ایی و آتیه نگر، شرایط تداوم ارائه خدمات به مشتریان بدون هیچ اختلالی فراهم شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: علی رغم اینکه تحت پوشش قرار دادن نقاط روستایی به اینترنت پرسرعت در چند سال اخیر از وظایف مخابرات خارج شده است اما این شرکت در راستای مسولیت اجتماعی و برقراری عدالت عمومی در ارائه خدمات گام های بلندی برداشته است.

وی یادآور شد: این مجموعه با سرمایه گذاری بیش از ۲۵ میلیارد ریال نسبت به ایجاد زیر ساخت و ارائه خدمات و سرویس های اینترنت پرسرعت مخابرات درنقاط روستایی اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

حکمت اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۳روستای استان در شهرستان های سقز، بیجار، مریوان، کامیاران، قروه، سروآباد و سنندج به اینترنت پرسرعت مخابرات تجهیز شدند.

وی با اشاره به وضعیت ارائه اینترنت به مشترکین در مناطق شهری و روستایی استان کردستان، گفت: در حال حاضر ۱۴۲هزار مشترک اینترنت پرسرعت ADSL در نقاط شهری و روستایی استان فعال هستند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان این مطلب که شرایط واگذاری پورت های جدید به متقاضیان در نقاط روستایی فراهم است، اضافه کرد: متقاضیان می توانند جهت خرید سرویس ADSL به مراکز و دفاتر خدمات ارتباطی در روستاها مراجعه نمایند.

کد خبر: ۱۹۵٬۸۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha