۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
احتمال اصلاح قیمت اتریوم وجود دارد| تعیین نقاط حمایت و مقاومت پیش رو
تحلیل بازار رمز ارزها؛

احتمال اصلاح قیمت اتریوم وجود دارد| تعیین نقاط حمایت و مقاومت پیش رو

با ایجاد سکون نسبی چند روزه در بازار رمزارزها اتریوم نیز به دنبال بیت کوین و سایر رمزارزها در همین سکون قیمت قرار داشته و در صبح روز شنبه به وقت بازارهای آسیایی با قیمت ۱۲۱۹ دلار معامله می شود.

به گزارش بازار؛ با ایجاد سکون نسبی چند روزه در بازار رمزارزها اتریوم نیز به دنبال بیت کوین و سایر رمزارزها در همین سکون قیمت قرار داشته و در صبح روز شنبه به وقت بازارهای آسیایی با قیمت ۱۲۱۹ دلار معامله می شود.

البته این سکون قیمت تا حد زیادی منطقی بوده و تنها یک روز مانده تا کریسمس، معمولا بازارهای مالی در تمام جهان به حالت سکون نسبی درآمده و افت و خیز چندانی نخواهند داشت.

اما حجم بازار رمزارزها طی شبانه روز گذشته با ۴.۷۵ درصد افزایش به ۲.۳۹ تریلیون دلار رسیده که ۱۰۲ میلیارد دلار از این حجم مربوط به پروژه های دیفای است.

بر اساس این گزارش، حجم بازار اتریوم طی شبانه روز گذشته حدود ۴.۵ میلیارد دلار بوده و همچنین ۰.۳۵ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است.

تحلیل قیمت اتریوم

احتمال اصلاح قیمت اتریوم وجود دارد| تعیین نقاط حمایت و مقاومت پیش رو

اتریوم در نمودار ۴ ساعته زیر ۱۲۲۰ دلار قرار داشته و برای حفظ این سطح قیمت در حال مبارزه است. بسته شدن دوجی و کندل نزولی نشان دهنده یک بازگشت منفی بالقوه برای رمزارز دوم بازار بوده و حمایت های کوتاه مدت اتریوم بین ۱۱۸۰ تا ۱۱۵۰ دلار قرار دارد.

اگر سطح حمایت ۱۱۸۰ دلار نقض شود، روند نزولی ممکن است تا ۱۱۵۰ دلار ادامه یابد. اما اگر قیمت اتریوم به بالای ۱۲۲۰ دلار افزایش یابد، روند مثبت می تواند تا زمانی که قیمت اتریوم به بالای ۱۲۷۰ دلار برسد ادامه یابد.

کد خبر: ۱۹۵٬۸۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha