۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
اجازه ورود تجهیزات پزشکی غیر استاندارد را نمی دهیم
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

اجازه ورود تجهیزات پزشکی غیر استاندارد را نمی دهیم

نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: اجازه ورود تجهیزات پزشکی و موارد مصرفی بهداشتی غیر استاندارد را به بازار نمی دهیم.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، ‌سعید نمکی افزود: با وجود انبوه برنامه هایی که برای مقابله با کرونا داشتیم هرگز در طول این مدت از هیچ استانداردی کوتاه نیامدیم.
وی ادامه داد: حتی در اوج نیازمندی ها رعایت استانداردها جزو اصول ما بود.

نمکی گفت: همکاران ما در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کاملاً نظارت دارند و غیر از موارد تأیید شده از نظر جی. ام. پی و استاندارد، اجازه ورود هیچ موردی را به بازار نمی دهیم مگر مواردی که افراد در خانه خودشان ماسک های خانگی درست می کنند.

وی افزود: در زمینه تهیه ماسک های خانگی قابل شستشو و قابل استفاده مکرر هم آموزش های لازم با رعایت اصول بهداشتی در صدا و سیما داده شد.

نمکی گفت: تجهیزات و موارد مصرفی پزشکی و بهداشتی هیچ وقت در طول زمان مقابله با کرونا بدون رعایت دستورالعمل های بهداشتی و رعایت استانداردها اجازه ورود به بازار نداشتند.

وزیر بهداشت افزود: همه کارگاه ها قبل از اینکه بخواهند محصولات را وارد بازار کنند حتماً باید از این وزارتخانه پروانه و مجوز فعالیت بگیرند و اگر ما مورد غیر استانداردی را ببینیم قطعاً برخورد می کنیم.

کد خبر: ۱۹٬۵۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha