۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
قطعه دهم راه‌آهن بوشهر به شیراز ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
استاندار بوشهر:

قطعه دهم راه‌آهن بوشهر به شیراز ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

بوشهر- استاندار بوشهر از پیشرفت ۳۰ درصدی قطعه دهم راه‌آهن بوشهر به شیراز خبر داد و گفت: با تلاش شبانه‌روزی امیدوارم در موعد مقرر شاهد تکمیل این پروژه باشیم.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی زاده بعد از ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی استان اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های استان بوشهر در تولیدات مختلف از جمله در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی و تولیدات کشاورزی و آبزیان و صنایع دستی و ...، توسعه حمل و نقل ریلی بسیار مهم است.

وی افزود: اجرای خط آهن بوشهر به شیراز از مطالبات دیرینه مردم استان بوده و در دو دهه گذشته، اقداماتی برای اجرای خط ریلی انجام شد که بدلیل کمبود اعتبار متوقف ماند.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: با شروع به کار دولت سیزدهم، به طور جدی برای تحقق این خواسته دیرینه مردم، تلاش و فعالیت کردیم و بحمدالله با حمایت رئیس جمهور و دولت و همراهی نمایندگان مجلس، اقدامات ارزشمندی انجام شد.

محمدی زاده تصریح کرد: طول پروژه راه‌آهن بوشهر به شیراز ۶۵۵ کیلومتر است که در قطعات مختلف در دست اجراست.

وی اضافه کرد: این پروژه بزرگ و مهم با موافقت دولت با اعتبار تهاتر نفتی اجرایی می‌شود که امیدوارم در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

استاندار بوشهر از پیشرفت ۳۰ درصدی قطعه دهم راه‌آهن بوشهر به شیراز خبر داد و گفت: این قطعه در شهرستان تنگستان در دست اجراست که بیش از ۲۵ کیلومتر طول دارد و اکنون از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی افزود: از همه توان و ظرفیت موجود برای تکمیل راه آهن بوشهر به شیراز بهره می‌بریم و انتظار داریم در مدت زمان اعلام شده شاهد تکمیل این خط ریلی باشیم.

کد خبر: ۱۹۵٬۳۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha