۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
سرمایه‌گذاری ۷۰۰ میلیون دلاری در کارخانه فولاد استان بوشهر در ۲ فاز
مدیر عامل پروژه فولاد بوشهر خبر داد:

سرمایه‌گذاری ۷۰۰ میلیون دلاری در کارخانه فولاد استان بوشهر در ۲ فاز

بوشهر- مظفری مدیر عامل پروژه فولاد بوشهر از سرمایه‌گذاری ۷۰۰ میلیون دلاری در کارخانه فولاد استان بوشهر در ۲ فاز خبر داد و گفت: ۴ هزار شغل جدید در این منطقه ایجاد می‌شود.

رضا مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: احداث کارخانه تولید فولاد آلیاژی در شمال استان بوشهر از طرح‌هایی است که با جدیت در دست اجراست و با حمایت مدیران استان به مرحله خوبی رسیده‌ایم.

وی افزود: احداث کارخانه ساخت کنستانتره و گنداله و همچنین تولید آهن اسفنجی و تولید ورق از مهم‌ترین طرح‌هایی است که در کارخانه بزرگ فولاد اجرایی و عملیاتی شده است.

مدیر عامل پروژه فولاد بوشهر خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، حدود ۴ هزار جوان استان بوشهر به طور مستقیم در این پروژه شاغل می‌شوند که البته به طور غیرمستقیم تا دو برابر نیز افزایش می‌یابد.

مظفری تصریح کرد: طی دو فاز مجموعا ۷۰۰ میلیون دلار در کارخانه کنستانتره سرمایه‌گذاری می‌شود که در دو بخش ۲۰۰ میلیون دلاری و ۵۰۰ میلیون دلاری است.

وی اضافه کرد: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی و ارزآوری برای استان و کشور از اهداف مهم این پروژه عظیم است که امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

مظفری افزود: تولید ورق آهن در واقع مهم‌ترین محصول این کارخانه خواهد بود که در صنایع مختلف به ویژه در صنعت ساختمان‌سازی کاربرد زیادی دارد.

کد خبر: ۱۹۵٬۲۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha