۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
تاخیر در واریز سود سهام عدالت| شرکت‌های سرمایه‌پذیر بدقولی کردند
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

تاخیر در واریز سود سهام عدالت| شرکت‌های سرمایه‌پذیر بدقولی کردند

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور بداخلاقی شرکت‌های سرمایه پذیر و عدم پرداخت مطالبات را دلیل تاخیر در واریز سود سهام عدالت بیان کرد.

عسگر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار درباره واریز سود سهام عدالت و علل تاخیر در پرداخت آن با بیان این که سودهای واریزی سال های قبل مورد قبول نبوده است و در حال پیگیری این موضوع هستیم، افزود: در دولت کنونی با همراهی مجلس و تشکیل کمیته جذب سود شرکت های سرمایه پذیر میزان سود سهام عدالت افزایش یافته است.

وی با اظهار این که امسال دو نوبت سود سهام عدالت واریز می شود،علل تاخیر در پرداخت سود را بداخلاقی شرکت های سرمایه پذر و عدم واریز سود اعلام کرد و گفت: کمیته ای در سازمان بورس تشکیل شد تا با مدیران شرکت های متخلف که سودها را واریز نکردند، برخورد کند.

وی با بیان این که شاهد تعامل بین دولت و مجلس و فراکسیون سهام عدالت هستیم، افزود: ۵۰ میلیون سهامدار بورس وجود دارد و پیگیر هستیم سود ۵۰۰ هزار تومانی مرحله اول به زودی واریز شود.

توکلی با تاکید بر پرهیز از فروش سهام عدالت، گفت: در حال حاضر سود سهام عدالت دو برابر سال های قبل شده است و پیگیر هستیم تاشرکت های سرمایه پذیر سودها را واریز کنند.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت یادآور شد: امیدواریم به زودی بتوانیم سود سهام عدالت سهامداران را پرداخت کنیم.

کد خبر: ۱۹۵٬۱۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha