۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
احتمال اصلاح قیمت اتریوم زیاد است| تعیین نقاط مقاومت و حمایت پیش رو
تحلیل بازار رمز ارزها؛

احتمال اصلاح قیمت اتریوم زیاد است| تعیین نقاط مقاومت و حمایت پیش رو

در نمودار ۴ ساعته، اتریوم با حفظ محدوده قیمت ۱۱۵۰ تا ۱۲۰۰ دلار، مبادلاتی متلاطم  را تجربه کرده و احتمال اصلاح قیمت زیاد است.

به گزارش بازار؛ بازار ارزهای دیجیتال صبح روز دوشنبه مانند روز گذشته در حالت سکون نسبی قرار داشته و بر سر دوراهی ریزش یا افزایش قیمت قرار دارد.

بر اساس این گزارش، بیت کوین صبح امروز با اندکی ریزش نسبت به روز قبل، در محدوده ۱۶۷۰۰ دلار معامله شده و اکثر ارزهای بازار نیز از همین روند تبعیت می کنند. با اینحال، حجم کل بازار رمزارزها با افزایش ۰.۶ درصدی به نسبت روز یکشنبه به ۸۱۲.۹۴ میلیارد دلار افزایش داشته است.

رمزارز اتریوم نیز به عنوان ارز دوم بازار، در زمان نکارش این گزارش حدود ۱۱۸۱ دلار در بازار خرید و فروش شده و حجم کل بازار آن نیز ۳.۹ میلیارد دلار برآورد شده است. اتریوم به نسبت روز گذشته با ۴ درصد افزایش قیمت داشته و میزان مبادلات آن طی شبانه روز گذشته نیز ۱۶۱ میلیون دلار گزارش شده است.

احتمال اصلاح قیمت اتریوم زیاد است| تعیین نقاط مقاومت و حمایت پیش رو

پیش بینی قیمت اتریوم

در نمودار ۴ ساعته، اتریوم با حفظ محدوده قیمت ۱۱۵۰ تا ۱۲۰۰ دلار، مبادلاتی متلاطم را تجربه می کند. از آنجایی که میانگین متحرک ۵۰ روزه در حال افزایش مقاومت در سطح ۱۲۴۰ دلار بوده و RSI نیز در منطقه فروش باقی مانده، اتریوم پتانسیل سقوط به زیر ۱۱۵۰ دلار را دارد.

در صورت ریزش، حمایت بعدی توکن ETH احتمالاً در سطح ۱۱۱۵ دلار یا ۱۰۸۰ دلار قرار خواهد داشت. اما افزایش قیمت اتریوم به محدوده بالای ۱۲۰۰ دلار، می تواند قیمت را تا ۱۲۳۵ دلار افزایش دهد.

کد خبر: ۱۹۵٬۰۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha