۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲
راه‌اندازی کارخانه تولید غذای ماهی و میگو با ظرفیت ۱۲ هزار تن در بوشهر
استاندار بوشهر خبر داد:

راه‌اندازی کارخانه تولید غذای ماهی و میگو با ظرفیت ۱۲ هزار تن در بوشهر

بوشهر: استاندار بوشهر از راه‌اندازی کارخانه تولید غذای ماهی و میگو در منطقه ویژه اقتصادی استان بوشهر با ظرفیت ۱۲ هزار تن خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی زاده شنبه‌شب در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های صنعتی و تولیدی به منظور ایجاد اشتغال پایدار، مورد توجه و تاکید قرار دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم.

وی افزود: ایجاد کارخانه، منجر به تولید ثروت و ایجاد شغل می‌شود و مدیریت استان حمایت لازم را از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان انجام می‌دهد.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: از شرکت‌های دانش بنیان و فناور می‌خواهم از محل دانش و علم و از روی خلاقیت به سمت تولید ثروت بروند تا به ایجاد شغل منجر شود.

وی اضافه کرد: کارآفرینی برای شرکت‌های دانش بنیان و همچنین تخصیص زمین برای ایجاد کارگاه و پرداخت تسهیلات کم‌بهره به این قشر مورد توجه و تاکید قرار دارد و امسال هر سه مورد به تحقق رسیده است.

استاندار بوشهر از راه‌اندازی کارخانه تولید غذای ماهی و میگو در بوشهر خبر داد و گفت: این کارخانه بزرگ با ظرفیت ۱۲ هزار تن در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در دست ساخت است که تا دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

محمدی زاده با اشاره به حمایت ویژه از سرمایه‌گذاران استان ابراز داشت: یکی از سرمایه گذاران استان برای تکمیل هتل با ظرفیت ۱۰۰ اتاق مجهز و استاندارد، نیازمند ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بود که با پیگیری انجام شده، پرداخت شد.

وی اضافه کرد: این هتل با ظرفیت ۳۵۰ مهمان و گردشگر، در ساحل بوشهر تا اواسط اسفند به بهره‌برداری می‌رسد و ۹۲ شغل جدید ایجاد می‌کند.

کد خبر: ۱۹۴٬۶۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha