۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷
مدیریت بازار گوشت مرغ با ورود اتحادیه‌ها و همراهی مردم
وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد

مدیریت بازار گوشت مرغ با ورود اتحادیه‌ها و همراهی مردم

ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی در رابطه با صادرات گوشت مرغ گفت: محدودیت‌های صادراتی گوشت مرغ و مرغ زنده به طور کامل حذف شده است، لذا هیچ‌گونه محدودیت و سهل‌انگاری در زمینه صادرات پذیرفتنی نیست.

به گزارش بازار به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی صبح امروز در جلسه قرارگاه امنیت غذایی که با حضور معاونین وزیر، روسای سازمان‌ها و مسوولان ذی‌ربط وزارت برگزار شد، بر اهمیت رصد هوشمند و برخط زنجیره تامین مرغ کشور تاکید و اظهار داشت: رصد هوشمند زنجیره تامین گوشت مرغ به صورت آزمایشی آغاز شده و نتایج مثبتی داشته است.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، تکمیل و تقویت سامانه‌های این بخش در دستور کار قرار دارد.

مقام عالی وزارت اضافه کرد: در نظارت هوشمند زنجیره تامین گوشت مرغ نقش اتحادیه‌ها و تشکل‌ها حائز اهمیت بالایی است.

ساداتی‌نژاد با اشاره به نقش اتحادیه‌ها در مدیریت بازار گوشت مرغ کشور، تصریح کرد: در چند روز گذشته با ورود اتحادیه‌ها و همراهی مردم شاهد مدیریت بازار گوشت مرغ کشور بودیم.

وی ادامه داد: وزارت جهاد کشاورزی به صورت همه‌جانبه از اتحادیه‌ها و زنجیره‌هایی که در وضعیت فعلی قدم در مسیر مدیریت بازار گوشت مرغ کشور برداشته‌اند، حمایت خواهد کرد.

وزیر جهاد کشاورزی در ادامه خاطرنشان کرد: بانک کشاورزی و صندوق‌های حمایت از بخش کشاورزی ملزم به پشتیبانی مالی و تسهیلاتی اتحادیه‌ها و زنجیره‌هایی هستند که اقدام به خرید، قطعه‌بندی، فریز و ذخیره‌سازی گوشت مرغ می‌کنند.

ساداتی‌نژاد با اشاره به تنظیم بازار گوشت مرغ با همراهی و همکاری مردم گفت: تنظیم بازار مردمی که برای اولین بار در کشور رقم خورده است تجربه بسیار خوبی بود، اتحادیه‌های مردمی از مردم برای تنظیم بازار مرغ کمک گرفتند و برای اولین بار در ۴۰ سال صف خرید برای حمایت از تولیدکننده تشکیل شده است.

وی ادامه داد: جلوه جدیدی در این زمینه اتفاق افتاده است و از صدا و سیما برای توجیه و ترغیب مردم تشکر می‌کنیم.

وزیر جهاد کشاورزی در رابطه با صادرات گوشت مرغ و مرغ زنده گفت: محدودیت‌های صادراتی گوشت مرغ و مرغ زنده به طور کامل حذف شده است، لذا هیچ‌گونه محدودیت و سهل‌انگاری در زمینه صادرات پذیرفتنی نیست.

کد خبر: ۱۹۴٬۶۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha