۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰
بزرگترین واحد نساجی شمال‌غرب کشور در استان زنجان راه اندازی می شود
استاندار زنجان:

بزرگترین واحد نساجی شمال‌غرب کشور در استان زنجان راه اندازی می شود

زنجان-افشارچی،استاندار زنجان،گفت: استان زنجان در صنعت نساجی در کشور جایگاه خوبی دارد و «یک واحد تولیدی نساجی» به عنوان بزرگترین واحد نساجی شمال‌غرب کشور در استان راه  اندازی خواهد شد.

محسن افشارچی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه استان زنجان در صنعت نساجی در کشور جایگاه خوبی دارد،گفت: «یک واحد تولیدی نساجی» به عنوان بزرگترین واحد نساجی شمال‌غرب کشور در استان راه اندازی خواهد شد.

وی بیان داشت: در صورت راه‌اندازی این واحد تولیدی برای ۲ هزار نفر اشتغالزایی خواهد شد.

استاندار زنجان با بیان اینکه احیای واحدهای تولیدی در استان با جدیت دنبال می شود،ابراز کرد: ۴۰ واحد راکد در زنجان به چرخه تولید برگشته است.

افشارچی تاکید کرد: زنجان جزو استان‌های برتر در حوزه صنعت نساجی است و این استان در بحث ریسندگی، رنگرزی و بافندگی در کشور جایگاه بسیار خوبی دارد و برخی پروژه‌های قابل افتتاح توان تولیدات با ماشین‌آلات مدرن در سطح ملی را دارند.

وی به مشکلات واحدهای صنعت نساجی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: سرمایه در گردش و مالیات بر ارزش‌افزوده و فرسودگی برخی از ماشین آلات از مشکلات عمده صنعت نساجی در استان است.

استاندار زنجان با بیان اینکه خوشبختانه در استان ورود سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در بخش صنعت نساجی بسیار خوب است،افزود: چرا که پتانسیل لازم برای فعالیت صنعتی وجود دارد.

کد خبر: ۱۹۴٬۶۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha