۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
احتمال بازگشت بیت کوین به بالای ۱۷ هزار دلار با بسته شدن کندل های دوجی
تحلیل بازار رمز ارزها؛

احتمال بازگشت بیت کوین به بالای ۱۷ هزار دلار با بسته شدن کندل های دوجی

 قیمت فعلی بیت کوین ۱۶۷۴۲ دلار و حجم معاملات ۲۴ ساعته این رمزارز نیز ۲۶ میلیارد دلار بوده که با این حساب قیمت بیت کوین از روز گذشته تاکنون نزدیک به ۴ درصد کاهش یافته است.

به گزارش بازار؛ قیمت فعلی بیت کوین ۱۶۷۴۲ دلار و حجم معاملات ۲۴ ساعته این رمزارز نیز ۲۶ میلیارد دلار بوده که با این حساب قیمت بیت کوین از روز گذشته تاکنون نزدیک به ۴ درصد کاهش یافته است.

روز جمعه، قیمت بیت کوین روی ۱۷۲۵۰ دلار حمایت شد که با میانگین متحرک ۵۰ روزه افزایش یافت. از سوی دیگر، افزایش فشار منفی، یک کراس اوور نزولی زیر ۱۷۲۰۰ دلار ایجاد کرد که باعث شد بیت کوین به سمت ۱۶۵۷۰ دلار ریزش داشته باشد.

احتمال بازگشت بیت کوین به بالای ۱۷ هزار دلار با بسته شدن کندل های دوجی


معامله گران معمولاً از شاخص های فنی مانند شاخص قدرت نسبی (RSI) و واگرایی میانگین متحرک همگرایی (MACD) برای ارزیابی حرکت قیمت دارایی های دیجیتال و پیش بینی روندهای آتی استفاده می کنند.

این شاخص‌ها در حال حاضر نشان‌دهنده روند نزولی بیت‌کوین هستند، با این حال، شاخص‌ها وارد منطقه فروش بیش از حد شده‌اند که نشان می‌دهد ممکن است شاهد اصلاح صعودی خفیفی در قیمت بیت‌کوین باشیم.

چنین سناریویی ناشی از این واقعیت است که کندل های دوجی بیت کوین بالاتر از سطح ۱۶۵۵۰ دلار بسته شده که نشان می‌دهند اصلاح صعودی تا ۱۷۰۰۰ دلار و حتی بالاتر تا ۱۷۲۵۰ دلار امکان‌پذیر است.

از سوی دیگر، شکست نزولی زیر سطح حمایت ۱۶۵۵۵ دلاری می‌تواند روند فروش را تا قیمت ۱۶۲۰۰ دلار یا ۱۶۰۰۰ دلار افزایش دهد.

کد خبر: ۱۹۴٬۵۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha