۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴
۳۵۰ پروژه کلان فیبر نوری در استان کردستان اجرا شد
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

۳۵۰ پروژه کلان فیبر نوری در استان کردستان اجرا شد

سنندج – حکمت، مدیر مخابرات منطقه کردستان از اجرای ۳۵۰ پروژه ی فیبرنوری برای مشتریان با سرمایه گذاری بالغ بر ۴۸۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان آزاد حکمت با بیان اینکه دسترسی مشتریان کلان (ادارات، کارخانه ها، شهرک های صنعتی و …) به فیبر نوری و خدمات مخابراتی مبتنی بر این فناوری موجب ارتقا سطح کیفی و کمی آنها خواهد شد، گفت: استفاده و بهره گیری از مزایای فیبرنوری راهکاری برای مرتفع کردن محدودیت های موجود است.

وی با اشاره به اینکه در راستای تجهیز نمودن و اجرای پروژه های فیبر نوری برای مشتریان کلان اقدامات مطلوبی صورت گرفته است، افزود: اجرای ۳۵۰ پروژه با سرمایه گذاری بیش از۴۸۰ میلیارد ریال در استان از جمله اقدامات مهم مخابرات منطقه کردستان به شمار می رود.

وی ضمن اشاره به تسهیل در ارائه خدمات به مشتریان کلان مخابرات منطقه کردستان با اجرایی کردن این تعداد پروژه، اظهار داشت: ۳۵۰ پروژه فوق با اجرایی کردن بیش از ۶۸۰ کیلومتر در نقاط مختلف اجرا شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان عنوان کرد: از آمار کلی اعلام شده برای این پروژه ها، ۱۲۳ کیلومتر آن در قالب ۶۳ پروژه در سال جاری به مرحله اجرا درآمده است.

حکمت اضافه کرد: در سال جاری برای تامین امکانات و تجهیزات لازم درراستای اجرایی نمودن پروژه های مربوط به دسترسی مشتریان کلان به فیبرنوری ۸۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی گفت: اجرای پروژه و کابل کشی فیبرنوری در نقاط مختلف برای مشتریان خانگی و کلان بر اساس استاندارد، از استراتژی های منطقه در راستای توسعه پایدار ارتباطات و گام نهادن در مسیر اقتصاد مقاومتی است.

حکمت یادآور شد: توسعه در تمامی حوزه ها به ویژه مسئله ارتباطات و فناوری های جدید ارتباطی، زمینه ای را فراهم نموده که تمایل مشتریان به استفاده از بستر فیبر نوری به دلیل مزایای منطبق با فناوری های روز بیشتر شده است.

کد خبر: ۱۹۴٬۴۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha