۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
کشت گلخانه ای روستائیان خرماکلا را شاسی سوار کرد
استاندار مازندران:

کشت گلخانه ای روستائیان خرماکلا را شاسی سوار کرد

ساری- حسینی پور، استاندار مازندران گفت: توسعه کشت گلخانه ای سبب شد تا مردم روستای خرماکلای قائمشهر شاسی سوار شوند.

سید محمود حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به توسعه کشت گلخانه ای لیموترش در روستای خرماکلای قائمشهر آن را نمونه موفق سرمایه گذاری و کارآفرینی ذکر کرد و گفت: رونق این محصول سبب شد که پرایدسواران این روستا تبدیل به راکبان ماشین های شاسی بلند شوند.

وی با اظهار این که عمده محصولات روستای خرماکلا به روسیه صادر می شود، گفت: توسعه این محصول ارزآوری خوبی برای اهالی و روستائیان منطقه داشته باشد و باید چنین نمونه هایی در استان توسعه یابد.

استاندار مازندران طولانی بودن فرآیند صدور مجوز را از جمله مشکلات ذکر کرد و گفت: با تشکیل پنجره واحد مدت زمان یک تا دو ساله صدور مجوز حداکثر به یک ماه کاهش می یابد و باید این پروانه ها با احترام به سرمایه گذاران تقدیم شود.

حسینی پور از شناسایی ۱۶۲ موقعیت وفرصت سرمایه گذاری در شرق استان خبر داد و با اشاره به راه اندازی قرارگاه دانش بنیان، ارتباط تولید و اقتصاد و دانش را مهم دانست و گفت: همچنین طبق سیاستگذاری صورت گرفته مقرر شد سازمان های دولتی، برنج پرمحصول استان را خریداری کنند.

وی گفت: در رقابت با کشورها باید روی الگوی کشت کار و متناسب با ذائقه مشتریان تولید کنیم و در این برهه حوزه دانش بنیان می تواند به کمک تولید بیاید.

کد خبر: ۱۹۴٬۲۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha