۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
اتصال ریلی خراسان جنوبی به زودی محقق می شود
رئیسی:

اتصال ریلی خراسان جنوبی به زودی محقق می شود

بیرجند- رئیس جمهور گفت: اتصال ریلی برای خراسان جنوبی را به صورت شخصی پیگیر هستم و این موضوع به زودی محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، آیت الله ابراهیم رئیسی صبح پنج شنبه در جمع مردم بیرجند با بیان اینکه در برابر تحریم‌ها هیچگاه متوقف نمی‌شویم، اظهار کرد: تصور کردند با تحریم تولید و صادرات ما در بخش نفتی و غیر نفتی متوقف می‌شود در حالی که تحریم بر فعالیت ما در این بخش‌ها تأثیر نداشته است.

وی با بیان اینکه پیشرفت یعنی اینکه در بخش‌های مختلف زنان و مردان دانشمندان ما می‌خواهند طرحی نو دراندازند و با انگیزه حرکت کنند، افزود: ما به دنبال رفع تحریم‌ها هستیم ولی کارها را متوقف به آن نمی‌کنیم چرا که روحیه ما روحیه حاج قاسم و (ما می‌توانیم) است.

رئیس جمهور با اشاره به مطالبه های مردم خراسان جنوبی مبنی بر اتصال ریلی بیان کرد: اتصال ریلی برای خراسان جنوبی را به صورت شخصی پیگیر هستم و این موضوع إن شاءالله به زودی محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه مسکن و مشکل آب در خراسان جنوبی به صورت ویژه پیگیری می‌شود، افزود: دور دوم سفرها را همانند دور اول از خراسان جنوبی آغاز کردیم و پیگیری مصوبات دور اول را نیز بررسی کرده و موانع احتمالی در مسیر را بر می‌داریم.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه به هیچ عنوان پیشرفت کشور را متوقف نخواهیم کرد، گفت: این مساله‌ای که دشمنان ایجاد کرده‌اند با مقاومت مردم و ناکام گذاشتن دشمن در سراسر کشور مواجه شده است و سازندگی و پیشرفت پیش خواهد رفت و هیچ گاه دچار وقفه نخواهد شد.

کد خبر: ۱۹۴٬۲۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha