۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
تفویض ۱۲ مورد دیگر از اختیارات وزارت اقتصاد به ادارات کل استانی در آبان ماه
معاون وزیر اقتصاد خبر داد

تفویض ۱۲ مورد دیگر از اختیارات وزارت اقتصاد به ادارات کل استانی در آبان ماه

معاون وزیر اقتصاد با اشاره به تفویض ۳۵ مورد از اختیارات این وزارتخانه به ادارات کل استانی در فروردین ماه گفت: در آبان ماه نیز ۱۲ مورد تفویض اختیار دیگر انجام شد.

به گزارش بازار، ذبیح الله سلمانی معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر امور اقتصادی و دارایی در پایان گردهمایی معاونان اقتصادی استان‌های این وزارتخانه با اشاره به تحولاتی که در کمیسیون‌های سرمایه انسانی دولت و شورای حقوق و دستمزد در حال رخ دادن است گفت این تحولات بسیاری از مناسبات اداری را در استان‌ها متحول می‌کند.

وی همچنین گفت: در خصوص بازنگری ساختارها مقرر شد دستگاه‌هایی که یک برنامه پنج ساله از ساختارشان گذشته و تغییر نکرده است، مورد بازنگری قرار گیرد و هیچ ساختار سازمانی نباید در دو برنامه ۵ ساله و بدون بازنگری باقی مانده باشد.

معاون وزیر اقتصاد همچنین با اشاره به تفویض اختیارات ادارات کل استانی یادآور شد: در فروردین ماه امسال ۳۵ مورد تفویض اختیار به استان‌ها و در آبان ماه نیز ۱۲ مورد تفویض اختیار داشتیم و برای نخستین بار نامه زدیم که در بودجه ۱۴۰۲ اعتبارات استان‌ها را ملی کنیم.

وی همچنین راهکارهای اصلاح ساختار معاونت‌های اقتصادی این وزارتخانه و ادارات کل استانی را مورد بررسی و بحث و تبادل نظر با این معاونان قرار داد.

کد خبر: ۱۹۴٬۲۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha