۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
زمان مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت جهاد کشاورزی اعلام شد

زمان مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت جهاد کشاورزی اعلام شد

مدیر کل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی از اعلام زمان مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی خبر داد.

به گزارش بازار، حمزه رضوی درباره وضعیت استخدام پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: نتیجه آزمون چهارشنبه هفته گذشته ۱۶ آذرماه توسط سازمان سنجش اعلام شده که بر اساس این اعلام مصاحبه‌های تخصصی و روانشناسی برای افراد برنامه‌ریزی شده است.

مدیر کل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به برنامه زمان‌بندی شده برای انجام مصاحبه در ۵ منطقه استانی و ۲ منطقه ملی، افزود: برای این منظور ۵ منطقه استانی در استان‌های قم، فارس، زنجان، همدان، کرمان و دو منطقه ملی سازمان حفظ نباتات در تهران و جهاد کشاورزی استان البرز در کرج در نظر گرفته شده است.

رضوی گفت: اطلاع‌رسانی حضور شرکت‌کنندگان در مناطق یاد شده برای مصاحبه از طریق پیامک و در سایت سازمان جهاد کشاورزی استان‌های مربوطه اعلام خواهد شد.

به گفته مدیرکل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی، زمان آزمون مصاحبه تخصصی از ۳ تا ۲۲ دی‌ماه و بر اساس منطقه‌بندی امور استان‌ها انجام می‌شود.

مدیر کل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به این که زمان مصاحبه اختصاصی در پرتال سازمان اداره کل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی به آدرس https://dhrd.maj.ir/R-NZMAOxu بارگذاری شده است، تصریح کرد: همچنان سه برابر ظرفیت برای این مصاحبه‌ها دعوت شده‌اند که در پایان یک‌سوم جذب و استخدام می‌شوند.

رضوی یادآور شد: در ابتدای بهمن‌ماه نتایج مصاحبه توسط وزارت جهاد کشاورزی به سازمان سنجش اعلام خواهد شد و پس از آن سازمان سنجش امتیازبندی و نتایج کلی را اعلام خواهد کرد.

به گفته مدیرکل امور اداری پس از اعلام نتایج نهایی توسط سازمان سنجش، پروژه استخدام و جذب پذیرفته شدگان آغاز و پیش‌بینی می‌شود این افراد در صورت عدم مشکل خاص در سه‌ماهه ابتدای سال آینده مشغول به کار شوند.

وی تصریح کرد: اصل فرایند اخذ مجوز استخدام و تامین اعتبار به صورت کلی انجام شده که البته فرایند استخدام زمان‌بر است؛ اما قبول شدگان دغدغه‌ای در زمینه استخدام و جذب نداشته باشند.

کد خبر: ۱۹۴٬۱۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha