۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۰
رشد ۲۳ درصدی پرداخت تسهیلات در گلستان| ۲۰۰۰ فقره وام بدون ضامن پرداخت شد
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در گلستان خبرداد؛

رشد ۲۳ درصدی پرداخت تسهیلات در گلستان| ۲۰۰۰ فقره وام بدون ضامن پرداخت شد

گرگان- عسکری، مدیرامور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در گلستان گفت: از ابتدای سال تاکنون هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان وام قرض الحسنه در قالب ۲۲ هزار پرونده پرداخت و رشد۲۳ درصدی را در این زمینه شاهد هستیم.

محسن عسکری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: ضریب نفوذ بانک قرض الحسنه مهر در حال افزایش بوده و آمارها نشان می‌دهد که رشد شاخص ها نسبت به دیگر بانک‌ها بالاتر است.

مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در گلستان افزود: در چشم انداز تعریف شده برای این بانک، بنا است تا از ۱۳ میلیون مشتری به ۳۰ میلیون نفر در کشور افزایش یافته و در سه سال آینده جزو پنج بانک بزرگ ایران شود.

وی عنوان کرد: توسعه بانکداری الکترونیکی در دستور کار این بانک بوده و هم اکنون افتتاح حساب، پیشخوان مجازی، سفته مجازی، کارت هدیه مجازی و غیره به صورت الکترونیکی انجام می شود.

عسکری بیان کرد: در استان گلستان ۱۶ شعبه داریم که در شهرهای گرگان، علی آبادکتول، گنبدکاووس، آق قلا، کردکوی، بندرگز و مینودشت واقع شده است.

مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر در گلستان گفت: از ابتدای سال تاکنون هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان وام قرض الحسنه در قالب ۲۲ هزار پرونده تسهیلاتی پرداخت شده و در این زمینه ۲۳ درصد رشد داشته ایم.

وی افزود: در تسهیلات تکلیفی هم دو هزار پرونده به ارزش ۱۵۷ میلیارد تومان داریم که سرفصل های مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، وام ازدواج و فرزندآوری و غیره را شامل می شود که در برخی از این بخش ها پیشتاز هستیم.

عسکری بیان کرد: ۲۷۹ فقره پرونده مختص مددجویان کمیته امداد به مبلغ ۲۳۳ میلیارد ریال پرداخت شده است.

مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر در گلستان اضافه کرد: همچنین ۷۵ درصد تعهد به بخش بهزیستی محقق شده و ۸۷ میلیارد ریال وام پرداخت کرده‌ایم.

وی گفت: برای بیماران معسر هم ۳۱۳ پرونده تشکیل شده و ۵۸ میلیارد ریال وام هم پرداخت شده است.

طبق گفته عسکری در سال جاری تاکنون دو هزار و ۵۲ فقره وام بدون ضامن به مبلغ ۷۳۲ میلیارد ریال در گلستان پرداخت شده است.

کد خبر: ۱۹۳٬۸۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha