۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۱
شرکت‌های دانش بنیان قطعات پالایشگاه‌های ۱۳ گانه پارس جنوبی را تولید کنند| حمایت از محصولات فناورانه
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

شرکت‌های دانش بنیان قطعات پالایشگاه‌های ۱۳ گانه پارس جنوبی را تولید کنند| حمایت از محصولات فناورانه

بوشهر- باهوش مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه شرکت‌های دانش بنیان قطعات پالایشگاه‌های ۱۳ گانه پارس جنوبی را تولید کنند بر لزوم حمایت از محصولات فناورانه و تولیدات نخبگان استان تاکید کرد.

احمد باهوش در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و فناور در استان بوشهر پیشتاز است و در یکسال اخیر گام‌های بلندی برای این مهم برداشته شده است.

وی افزود: مجتمع گاز پارس جنوبی با ۱۳ پالایشگاه فعال و مولد، همواره قطعات و تجهیرات زیادی مورد نیاز دارد که اولویت با سازندگان داخلی بویژه بومی و از مجموعه‌های دانش‌بنیان است.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی خاطر نشان کرد: جامعه نخبگان و اندیشمندان استان بویژه در پارک علم و فناوری خلیج فارس می‌توانند با نیازسنجی قطعات و تجهیزات مجتمع گازی نسبت به ساخت و تامین اقلام مورد نیاز مجتمع اقدام کنند.

باهوش تصریح کرد: ۷۵ درصد گاز کشور توسط این مجتمع تامین و فرآورش می‌شود و همکاری با شرکت‌های دانش بنیان موجبات بهبود وصعیت نیز می‌شود.

وی اضافه کرد: محصولات فناورانه و تولیدات دانش بنیان، موجبات رونق و پایداری تولید می‌شود و امسال برای تحقق اهداف مجتمع، از ظرفیت مجموعه‌های دانش بنیان نهایت استفاده را می‌بریم.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: مدیران پالایشگاه‌های سیزده‌گانه مجتمع گازی پارس جنوبی از ظرفیت جامعه نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان و فناور استان بوشهر نهایت استفاده را در تامین قطعات و اجرای طرح‌هایی در پایداری و افزایش تولید گاز ببرند.

کد خبر: ۱۹۳٬۸۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha