خط اعتباری ۵ هزار میلیاردی به مکانیزاسیون بخش کشاورزی اختصاص داده می‌شود
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس:

خط اعتباری ۵ هزار میلیاردی به مکانیزاسیون بخش کشاورزی اختصاص داده می‌شود

با توجه به اینکه متاسفانه تجهیزات مکانیزاسیون کشاورزی فرسوده شده است مقرر شد خط اعتباری ۵ هزار میلیارد تومانی به مکانیزاسیون بخش کشاورزی خصوصا موضوع تراکتور اختصاص پیدا کند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدجواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز (سه شنبه ۲۲ آذرماه) کمیسیون متبوع خود با حضور وزیر جهاد کشاورزی و تعدادی از معاونین و مسئولین این وزارتخانه، گفت: یکی از مباحث مطرح شده در نشست امروز در خصوص کشت قراردادی، نحوه اجرا و نظارت بر آن و همچنین خروجی این اقدام بود.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با توجه به اینکه برنامه هفتم توسعه را پیش رو داریم از وزارت جهاد کشاورزی خواستیم تا برنامه های خود را در این راستا ارائه کنند، ادامه داد: با اتفاقات رخ داده در برنامه ششم توسعه و اجرای حدودا ۳۰درصد از احکام حوزه کشاورزی قصد داریم تا این شرایط در برنامه هفتم توسعه متفاوت باشد.

وی، ادامه داد: تمام تلاش خود را برای تحقق حداکثری احکام برنامه هفتم توسعه در زمینه کشاورزی را به کار می‌گیریم و در این راستا تمام ظرفیت ها را پای کار می‌آوریم تا زیر ساخت ها به نحو مطلوبی فراهم شوند.

عسکری تصریح کرد: با توجه به اینکه متاسفانه تجهیزات مکانیزاسیون کشاورزی فرسوده شده است مقرر شد خط اعتباری ۵ هزار میلیارد تومانی به مکانیزاسیون بخش کشاورزی خصوصا تراکتور اختصاص پیدا کند، شرکت تراکتور سازی نیز متعهد شده است تا پایان سال ۲۰ هزار دستگاه تراکتور را به متقاضیان تحویل دهد.

کد خبر: ۱۹۳٬۸۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha