۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
برنامه‌ریزی برای تاسیس آزمایشگاه‌های ریلی و دریایی
سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی مطرح کرد

برنامه‌ریزی برای تاسیس آزمایشگاه‌های ریلی و دریایی

سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با تاکید بر تقویت حضور نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان در پروژه‌های مطالعاتی از برنامه‌ریزی برای توسعه آزمایشگاه‌های مرکز خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدمهدی حیدری رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی امروز ۲۲ آذر در مراسم هفته پژوهش بر ضرورت پژوهش در تمام ارکان اجرایی کشور تاکید کرد و گفت: در جوامع پیشرو پژوهش موتور محرک پیشرفت شناخته می‌شود و طبق بیانات رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب که علم و پژوهش آشکارترین ابزار هر کشوری است، تکلیف بر همه ما روشن است.

سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از اقدامات مهمی که طی ۷ ماه گذشته در دستور کار مرکز قرار گرفت را ارتباط با مراکز دانشگاهی و دستگاه‌های اجرایی برشمرد و افزود: رویکرد مرکز تحقیقات ارتباط موثر با سازمان‌ها و سایر معاونت‌های وزارتخانه و تعریف پروژه‌های مساله‌محور است.

حیدری ارایه راهکارهای عملیاتی را برای مسایل موجود کشور از جمله وظایف مرکز تحقیقات و مراکز پژوهشی عنوان کرد و گفت: توجه به نگهداری علاوه بر ساخت باید در اولویت برنامه‌ها قرار بگیرد و این تغییر نگاه باید در نشریه‌ها و ضوابط لحاظ شود.

وی توضیح داد: با توجه به تاکیدهای وزیر راه و شهرسازی مبنی بر ایجاد حلقه ارتباط بین نخبگان و دستگاه‌های اجرایی این مهم از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی است.

کد خبر: ۱۹۳٬۷۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha