توییتر اشتراک «تیک آبی» را دوباره معرفی کرد

توییتر اشتراک «تیک آبی» را دوباره معرفی کرد

توییتر اشتراک «تیک آبی» را برای تأیید حساب‌های «تویتر بلو» دوباره برقرار کرد.

به گزارش بازار، توییتر اشتراک «تیک آبی» را برای تأیید حساب‌های «تویتر بلو» یک ماه پس از آن که این شرکت مجبور به برداشتن این سیستم در پی ظهور حساب‌هایی که ادعا می‌کردند از برندها و شخصیت‌های معروف بودند، دوباره برقرار کرد.

طبق توییت استر کرافورد، مدیر مدیریت محصول در توییتر، اشتراک این سرویس برای کاربرانی که از طریق سایت مشترک می‌شوند، ۸ دلار در ماه و برای کسانی که مشترک برنامه iOS هستند، ماهانه ۱۱ دلار هزینه دارد.

به نظر می‌رسد قیمت بالای این سرویس در iOS تلاشی برای محاسبه ۳۰ درصد هزینه تراکنش اپلیکیشن اپل باشد که ماسک اخیراً با آن مخالفت کرده است.

به عنوان بخشی از سیستم تأیید جدید، توییتر برچسب‌های طلایی را برای مشاغل، خاکستری برای نهادهای دولتی و سایر موسسات و آبی را برای افراد، خواه افراد مشهور باشند یا نه، ارائه می‌دهد؛ و علامت طلا در حساب‌های بسیاری از شرکت‌ها مانند نیویورک تایمز ظاهر شد.

ماسک پیش از این اشاره کرده بود که افرادی که تحت سیستم قدیمی به دلیل اینکه روزنامه‌نگار، افراد مشهور یا شخصیت‌های عمومی بودند تأیید می‌شدند، اگر هزینه سرویس اشتراک جدید توییتر را پرداخت نکنند، علامت تأیید حسابشان حذف می‌شود.

روز دوشنبه، او در توییتر اعلام کرد که "همه تیک‌های آبی قدیمی تا چند ماه دیگر حذف خواهند شد.

کد خبر: ۱۹۳٬۷۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha