۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
قصه خودرو، قصه شیرینی نیست| همچنان لاتاری برای قرعه کشی خودرو برقرار است
نماینده مردم مرودشت در مجلس:

قصه خودرو، قصه شیرینی نیست| همچنان لاتاری برای قرعه کشی خودرو برقرار است

نماینده مجلس گفت: در مهر ۱۴۰۰ آقای فاطمی امین عنوان کرد قرعه کشی خودرو بزودی حذف می شود، آیا قرعه کشی خودرو حذف شده، امروز انتهای ۱۴۰۱ قرار داریم ولی همچنان لاتاری برای قرعه کشی خودرو راه انداخته ایم.

به گزارش بازار، جلال رشیدی کوچی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۲ آذرماه) مجلس شورای اسلامی، در تشریح سوال خود از وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه قصه خودرو، قصه شیرینی نیست، عنوان کرد: زمانی که آقای فاطمی امین تصدی وزارت صمت را برعهده گرفتند مشخصا دو قول را در برنامه های مختلف تکرار کردند.

نماینده مردم مرودشت و پاسارگاد و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی دو قول وزیر صنعت را حذف قرعه کشی خودرو و ثبات قیمت عنوان و تصریح کرد: بنده و بسیاری از نمایندگان دیگر که سوال و استیضاح را مطرح می کنیم نه با دولت پدر کشتگی داریم و نه با هیچ یک از وزرا بلکه حرف ما حرف مردم است. آقای رئیس جمهور نیز وعده های وزیر صمت را نیز تکرار کرده است.

وی اضافه کرد: آقای فاطمی امین در تاریخ ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ عنوان کرد که برای صنعت خودرو ۲ برنامه ۶ ماهه و ۲ ساله داریم که این دو برنامه به افزایش عرضه و عدم افزایش قیمت کمک می کند. امروز کلاه خود را قاضی کنید آیا قیمت خودرو افزایشی پیدا نکرده است، همین ۲- ۳ روز قبل ارزان ترین خودرو تولیدی شرکت سایپا ۳۰ میلیون تومان گران شده است.

رشیدی کوچی افزود: در ۲۵ مهر ۱۴۰۰ در حاشیه نشست اتاق بازرگانی نیز آقای فاطمی امین عنوان کرده است برنامه ای داریم تا قرعه کشی خودرو به زودی حذف شود، آیا قرعه کشی خودرو حذف شده، امروز انتهای سال ۱۴۰۱ قرار داریم ولی همچنان لاتاری برای قرعه کشی خودرو راه انداخته ایم.

کد خبر: ۱۹۳٬۶۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha