۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
حباب قیمتی در بورس نداریم
مدیر بورس منطقه ای مازندران:

حباب قیمتی در بورس نداریم

ساری - مدیر بورس منطقه ای مازندران با بیان اینکه قیمت شرکت ها در بازار بورس به قیمت های واقعی درحال نزدیک شدن است، گفت: با حباب قیمت ها در بورس مواجه نیستیم.

علی جعفری در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار اینکه در حال حاضر حباب قیمتی در بورس نداریم و قیمت شرکت ها به قیمت های واقعی در حال نزدیک شدن است، گفت: متاسفانه حجم نقدینگی در جامعه افزایش یافته و رکود کسب و کارهای مختلف سبب شده تا مردم به سمت سرمایه گذاری به در بورس سوق داده شوند.

وی افزود: همچنین افزایش بازدهی بورس اوراق بهادر در سال قبل سبب شده تا مردم به سمت سرمایه گذاری در بورس رغبت بیشتری نشان دهد از سوی دیگر دولت درپی آن است تا نقش مردم در اقتصاد کشور پررنگ و خود نیز از بنگاهداری خلاص شود.

جعفری از تازه واردان به بازار بورس خواست تا به خرید سهام صندوق سرمایه گذاری های مشترک روی آورند یا اگر قصد دارند مستقیم شرکت کنند، سهام شرکت های بزرگ و شرکت های بورسی را خریداری کنند.

مدیر بورس منطقه ای مازندران، اصل سرمایه گذاری در بورس را سرمایه گذاری از طریق پس اندازها بیان کرد و گفت: نباید با گرفتن وام و یا فروش املاک در این حوزه جدید سرمایه گذاری وارد شد و باید با رفتارها هوشمندانه و حساب شده در بازار بورس سرمایه گذاری کرد.

کد خبر: ۱۹٬۳۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha