۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
لزوم تقویت ارتباط مراکز تحقیقاتی با سرمایه‌گذاران و کارآفرینان استان مرکزی
استاندار مرکزی تاکید کرد

لزوم تقویت ارتباط مراکز تحقیقاتی با سرمایه‌گذاران و کارآفرینان استان مرکزی

اراک- استاندار مرکزی بر ضرورت ارتباط مراکز تحقیقاتی با تولیدکنندگان، سرمایه‌گذاران و کارآفرینان استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، سیدعلی آقازاده ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان مرکزی که در استانداری برگزار شد اظهار داشت: استان مرکزی ظرفیت‌های بسیاری دارد اما شاید یکی از وظایف این کارگروه اجرایی و عملیاتی کردن این ظرفیت‌ها و استفاده حداکثری از این ظرفیت به نفع تولید در استان چه در بخش صنعت و چه بخش کشاورزی و هم به نفع مردم باشد.

آقازاده افزود: ارتباط بین دانشگاه و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی استان با تولیدکنندگان، سرمایه‌گذاران و کارآفرینان از اهمیت زیادی برخوردار است که با آن توجه جدی شود.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه به نظر می‌رسد که پارک علم و فناوری بسیار خوبی را در سطح کشور داریم، گفت: انتظار ما از پارک علم و فناوری استان بسیار بالا بوده و امیدواریم که با این تلاش‌ها بتوانیم در این گروه‌های کاری با نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و همکاری دانشگاه‌ها از این ظرفیت‌ها به خوبی بهره‌مند شویم.

وی عنوان داشت: آموزش و مهارت می‌تواند بسیاری از کمبودهای ما در بخش تولید مثل پایین بودن راندمان و کیفیت محصول را برطرف کند که در نهایت بتوانیم روند اقتصادی، تولید، خلق ثروت و بالا رفتن کیفیت تولیدات را رقم بزنیم که با ایجاد تعامل می‌توانیم در نوسازی بسیاری از صنایع استان فعال باشیم.

کد خبر: ۱۹٬۳۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha