۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
خراسان رضوی رتبه نخست اقتصاد مقاومتی را دارد

خراسان رضوی رتبه نخست اقتصاد مقاومتی را دارد

مشهد- استاندار خراسان رضوی گفت: این استان سال گذشته در حوزه اقتصاد مقاومتی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داد چرا که الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی استان زمینه را برای کار فراهم کرد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی علیرضا رزم حسینی با بیان اینکه امروز همه ارکان حاکمیت استان برای تحقق توسعه همدل هستند، افزود: امسال برای تحقق شعار «جهش تولید» و تعالی خراسان رضوی، مدیریت استان، مسئولین و ستاد تدبیر استان با یکدیگر همراه شده‌اند.

استاندار خراسان رضوی در ادامه به روند حل مشکلات شرکت پدیده هم اشاره کرد و یادآور شد: شرکت پدیده شاندیز یکی از دغدغه‌های ما از روز اول کار در استان بود، هدف‌مان هم این بود که حقوق سهامداران رعایت شود.
رزم‌حسینی با اشاره به اینکه معتقد بودیم شرکت پدیده باید توسط مردم اداره شود، خاطرنشان کرد: بدهی نداشتن شرکت پدیده، وجود دارایی‌های ارزشمند و اخذ مصوبات سران قوه برای حل مشکلات سه امتیاز برجسته گروه شرکت‌های پدیده شاندیز است.
وی بیان کرد: همه بخش‌ها اعم از دولت، دستگاه قضایی و وزارت اقتصاد در حل مشکلات این شرکت نقش داشتند و موثر واقع شدند و خوشبختانه این شرکت از شنبه گذشته وارد بورس شد.
 

کد خبر: ۱۹٬۳۴۲

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha